Ny forskning: Så kan du lättare hålla ditt nyårslöfte

Mer
3 år 3 månader sedan #1309317 av Nissegossen
Ja, om du tänker avge ett nyårslöfte är det säkrast du läser här för att lyckas.Hör du till skaran som gärna ger nyårslöften men har svårt att hålla dem? Nu har världens största experimentella studie kring nyårslöften kommit fram till hur du ska göra för att faktiskt lyckas.
www.expressen.se/halsoliv/halsa/ny-forsk...lla-ditt-nyarslofte/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 3 månader sedan #1309318 av memphis
Mitt nyårslöfte är att stoppa all onödig shopping. Det kommer inte att bli lätt men jag ska verkligen försöka att inte shoppa under 2021. I stället ska jag betala av mina skulder som består av kreditskulder 14000kr. Det enda som är positivt med att ha skulder är att jag får tillbaka på skatten varje år.
Mer
3 år 3 månader sedan #1309322 av Geta
Ger aldrig några nyårslöften. Firar inte nyår heller.
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1309333 av Nissegossen

memphis skrev: Mitt nyårslöfte är att stoppa all onödig shopping. Det kommer inte att bli lätt men jag ska verkligen försöka att inte shoppa under 2021. I stället ska jag betala av mina skulder som består av kreditskulder 14000kr. Det enda som är positivt med att ha skulder är att jag får tillbaka på skatten varje år. 

Läs länken jag postade, din strategi är utdömd där. Formulera om dig, större chans att lyckas, du har dygnet på dig. Avgörande för nästa år.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 3 månader sedan #1309368 av Maxjohan1983
Jag ska tigga ihop en eller några miljoner i år. Det är mitt nyårslöfte. Sedan kan jag investera på börsen. 

För jag står inte ut med att vara fattigpensionär längre. Söka efter rödalappar i matbutikerna och aldrig ha råd att resa.

Vi förtjänar bättre!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 3 månader sedan #1309370 av memphis
Det var stora planer det, Maxjohan! :D