Ny forskning: Så kan du lättare hålla ditt nyårslöfte

Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1309371 av Maxjohan1983
Jag har alltid tänkt stort. Ibland lite för stort. :)

Ändra smilies Admin1. Den glada blir en ledsen smilie.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1309372 av memphis
Som det heter: Om man siktar mot stjärnorna kan man nå trädtopparna!
Mer
3 år 2 månader sedan #1309373 av Maxjohan1983

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1309386 av Pg

Maxjohan1983 skrev: Jag ska tigga ihop en eller några miljoner i år. Det är mitt nyårslöfte. Sedan kan jag investera på börsen. 

För jag står inte ut med att vara fattigpensionär längre. Söka efter rödalappar i matbutikerna och aldrig ha råd att resa.

Vi förtjänar bättre!

Det var en bra och rolig idé. 
Jag ska försöka tjäna lite på börsen också. Det svåraste för mig är att försöka undvika snabba kickar man får av aktier eller spel. Ska försöka hålla på med fonder, det är säkrare.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1309387 av Maxjohan1983
Se upp för snabba kickar. helst om du har beroendeproblematik, vilket du verkar ha till aktiehandel. Då är det bättre att hålla på med fonder och bara låta dem ligga.

Jag har inte Gamble sedan i Septembermånad men jag fantiserar om det nu då spelpaus snart går ut. Aktier får jag inte samma kickar av som med spel. Men vi har ju alla olika preferenser då det gäller vad vi får störst kickar från.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1309389 av Pimed
Jag kommer inte göra några löften. Så tråkig är jag. Men jag kommer göra vegansk potatisgratäng och rödbets och svampsallad. Sedan öppna en flaska rött.