Den det är mest synd om vinner (Expressen)

Mer
Mer
3 år 3 månader sedan #1312119 av krokus
Cissi Wallin... :?

Jag må kalla mig feminist, men Cissi Wallin är en sort för sig. Tyvärr har hon stort inflytande och det gör att hon inte är ensam om att tycka sig vara kränkt stup i kvarten. Detta bland feminister.

Säger någon "inte alla män" är det halshuggning nästa. Jag följer ett konto på Instagram, som min sambo tidigare också följde. Kontot tog bort sambon som följare bara för att han är man. Han hade aldrig kommenterat på kontot. Nä, män är tydligen ondskans påfund. Precis alla män. För vi väljer tydligen vilket kön vi föds med, eller hur? Suck! Ibland orkar jag inte med andra människor! 

Jag minns Cissis blogg en gång i tiden. Hon hade träffat en psykolog EN gång och efter besöket var Cissi säker på att hon hade ADHD. Detta var i vuxen ålder. 

Sammanfattning: Nej, Cissi Wallin går inte hem hos mig. Så tråkig människa. 
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1312150 av Pimed
Jag ska börja läsa hennes självbiografi. Man kan förstå att hon hatar oss män. Vi är inte mycket att ha.
Mer
3 år 3 månader sedan #1312163 av memphis
Det var väl hon också som startade #metoo och anklagade en annan journalist för våldtäkt? Jag trodde på henne först men nu gör jag inte det för hon verkar vara lite knäpp. Hon låg nog med honom och ångrade det tror jag nu.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1312167 av Pimed
Bara för någon inte faller ned som ett hjälplöst litet offer. Utan är stark, smart och ambitiös betyder inte att man ljuger om såna här saker.