Bär ni mjukisbyxor? (Aftonbladet)

Mer
3 år 3 månader sedan #1312976 av krokus
700kr för Levis är ett ok pris! När jag jobbade för 10år sedan köpte jag Levis och Nudie. De brukade då gå på runt tusenlappen. 
Mer
3 år 3 månader sedan #1312981 av Cosmos
Jag äger inga mjukisbyxor men jag har ägt. De hade jag bara hemma, aldrig utomhus. Ni får ursäkta men jag tycker det är skitfult att gå ute med dem, särskilt nere på stan. Att gå klädd i mjukisbykor ute ser slafsigt ut,som om man inte bryr sig varken om sig själv eller andra. I andra länder ser man aldrig till folk som går i mjukisbyxor ute. Varken i Nederländerna, England eller USA. Det var rätt kul, när vi skulle flyga hem till Sverige (från USA) var det det första man såg ett par tonårstjejer i mjukisbyxor. De var dessutom odrägliga och klagade på allt. Benen, iklädda mjukisbyxorna, satte man upp mot stolsryggarna framför. Vi var glada att de inte satt bakom oss. White trash...
Mer
3 år 3 månader sedan #1312983 av Maxjohan1983
Slängde för 10 min sedan ett par mjukisbyxor. Hål vid skrevet.

Sedan hittade jag denna tråd. :D

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 3 månader sedan #1313195 av Admin1
Lidl brukar vara billigast på mjukisbyxor och även jeans.
Mer
3 år 3 månader sedan #1313219 av zoegas
Inte utomhus. Det är slafsigt. Som att gå ut i kalsonger.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1313253 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Bär ni mjukisbyxor? (Aftonbladet)
Jag tycker det är typiskt ungdomar att gå med mjukisbyxor eller någon till och från gymmet. Sällan man ser det annars.