Är du bra på att skriva?

Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1316898 av notwoodstock
Last edit: 3 år 2 månader sedan by notwoodstock.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1316945 av wasp
Svar från wasp i ämnet Är du bra på att skriva?
Skriva med penna och papper är jag bra på, men att skriva en självbiografi kan jag inte!
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1316954 av Nissegossen
Har fått en fråga skriv en krönika om världsläget. Var trött på läget och skrev om de små nyheterna i orten Målilla och skrev det är bättre än Irakiska bönder som hoppar från bombkrater till bombkrater.

Summan var beställaren sade, ja, det är en krönika men hon hade inga synpunkter på ämnet. Den hamnade i en tidning. Vi gav ut en medlemstidning och gjorde allt från Layout skriva texter, trycka samt frankera, en annan körde till posten centralt och skickade till de adresser som skulle ha tidningen. Detta från 1999 en del år framåt.

Jag kan alltså skriva på beställning om vad det skall handla om och sätter mig ned och skriver. Det blir en text närmast till vad som helst. Har synpunkter på mycket.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1316961 av Geta
Svar från Geta i ämnet Är du bra på att skriva?
Min psykiatrisjuksköterska tyckte att jag skulle skriva en bok om mitt liv. Men jag tycker att det har givits ut tillräckligt många böcker om hur det är att leva med psykisk ohälsa.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1316966 av Hope
Svar från Hope i ämnet Är du bra på att skriva?
Jag skulle nog tycka det skulle vara spännande att läsa om ditt liv Geta!