Forskaren: Hormonpillret som gör att du rasar i vikt

Mer
3 år 1 månad sedan #1321801 av Nissegossen
Ja, detta är en betalartikel i Expressens Hälsa men jag har sökt vidare men inte funnit exakt samma, men några länkar är intressanta samt att det kan skilja på män och kvinnor ett P-piller gör att man som kvinna går ned i vikt, först länken till Expressen www.expressen.se/premium/halsa/forskaren...att-du-rasar-i-vikt/
Denna går till gymgrosisten informativ och bra www.gymgrossisten.com/kroppsomvandling-d...ingens-hormoner.html
P-pllret som gör dig smal Aftonbladet www.aftonbladet.se/relationer/a/ka3zev/p...ret-som-gor-dig-smal

Sedan denna själva söksidan ni kan söka vidare själva www.google.se/search?hl=sv&biw=1600&bih=...NrCdAQ4dUDCAw&uact=5

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1321815 av Richard
Jag beställde koffein o synefrin från Gymgrossisten igår.

De bara försöker lura en med betalartiklar, det går nästan alltid att googla sig fram gratis!
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Richard. Orsak: Tillägg
Mer
3 år 1 månad sedan #1321816 av Geta
Finns det inte risk att få blodproppar av P-piller?
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1321825 av Nissegossen
Geta, det är något för dig att ta upp med din GYN jag kan inte svara på din fråga

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
  • Koltrast73
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1321828 av Koltrast73
Ler när jag ser det G öteborgare e bra på..
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 1 månad sedan #1321829 av Nissegossen
Bor du i stan får du mitt telefonnummer så kan vi träffas!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum