Nobelprize

  • Alienized
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 2 månader sedan #805436 av Alienized
Nobelprize skapades av Alienized
Schizophrenia is when a human being has lost his life-contex and causes a splitted mind. A way of curing this mental disorder is to live out in psychosis until the context itself has been repaired. The Schizophreic is then out on a special mission with an abnormal social code. A code which can be prohibited by forced medication and/or institutionalizion.
Mer
8 år 2 månader sedan #805466 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nobelprice
Jag tog mig friheten att använda Google översätt och då blir texten nedanstående
Schizofreni är när en människa har förlorat sin livs Contex och orsakar en splitted sinne. Ett sätt att bota denna psykisk störning är att leva i psykos tills ramen själv har reparerats . Schizofrena är sedan ut på ett särskilt uppdrag med en onormal social kod. En kod som kan vara förbjudet enligt tvångsmedicinering och / eller institutionalisering.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 2 månader sedan #805468 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nobelprice
Hi and velcome Alienized

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 2 månader sedan #805470 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nobelprice
Har testat att leva ut min schizofreni. Den ebbade inte ut för det.
Mer
8 år 2 månader sedan #805475 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nobelprice
If you don't as fast as possible you risk to be sicker. Earlier a psychosis was not treated and very few was improved. Today people with schizofrenia have less symptoms than 40 years ago.
Mer
8 år 2 månader sedan #805486 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nobelprize
[youtube:37q6tues]stSvcwY0RWI[/youtube:37q6tues]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum