Funderingar kring psykossjukdom

Mer
8 år 11 månader sedan #738183 av Utomjordingen
Inte stormrik kanske men några miljoner kronor extra hade jag fått under 25 åren om jag hade arbetat på kansliavdelningen (Kommunhuset) istället för att vara sjukskriven. Istället för 2,5 miljoner kronor på grund av sjukskrivningen så hade jag nog haft 3 dubbelt inkomst istället om jag hade arbetat = 7,5 miljoner som mina kvinns har mer eller mindre kompenserat. För jag tror att mina kvinns har gett dom miljonerna som jag skulle ha haft i vanliga fall själv om jag hade fått jobba, istället för att gå psykiatrin vägen. Med andra ord, kvinnorna fick betala och betalar för min situation som var och gör det än idag för det är så än idag.
Mer
8 år 11 månader sedan #738285 av Admin1
Ni kan köra ett BPRS-test för att mäta hur pass sjuka ni är. Testet används inom psykiatrin:
www.testandcalc.com/etc/tests/bprs.asp

Milt sjuk 31

Måttligt sjuk: 41

Markant sjuk: 53
  • cholowiz13
  • Besökare
  • Besökare
8 år 11 månader sedan #738329 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Funderingar kring psykossjukdom
Om jag får säga mitt, tycks hela svenska vården bli allt smärre och smärre hela tiden...
  • cholowiz13
  • Besökare
  • Besökare
8 år 11 månader sedan #738330 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Funderingar kring psykossjukdom
Oj då vad min hjärna var fuckad där, skulle givetvis vara sämre istället för "smärre".
Mer
8 år 11 månader sedan #738331 av Geta
Det låter som en neologism.
  • cholowiz13
  • Besökare
  • Besökare
8 år 11 månader sedan #738342 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Funderingar kring psykossjukdom
Är neologism: tankestörningar?! Det är iallafall som kommer upp om söker på det eller autism...