Chip, ödleDNA människoDNA, ej kompatibla.

Mer
8 år 9 månader sedan #755064 av Jesus/magnus
min teori om chippet.:

ödle-chippet vi får som nyfödda, är 6 6 6 chippet.
det innebär att all elektronik interagerar med oss, och infon fångas upp till chippet i oss via våra nerver, '' info highway '', som ger oss trubbel över våra öron om vi int blir troende på Gud Herren Jesus Kristus.

vi kommer få till oss kunskaper som är summeriska, från ödlefolket som i alla tider stridit mot Guds folket, de linjära " stege-dna ' folket, och på så vis ge oss möjligheter att få bli steg-dna folk - fredliga, eller skruvade-dna varelser - krigare.

tron på Gud Herren Jesus Kristus, ger oss frisättning från ödle dna't, och vi växlar från att va slavar till ödle-världs-systemet, till att va fria Gudsfolk.

Trubbel som 6 6 6 chippet orsakar ;

* det är ett slags elektroniskt chip, som efter en tid i kroppen, omvandlas till ödleDNA, ödle vävnad, och försöker intergreras med människo DNA, och i människovävnaden blir hudförändringar där chippet placerats för chippet konverteras till å va ödle-dna.

* tankar, känsel, känslor + all annan info som " färdas ' i våra nervbanor, läses via ödle dna't, i avläsningselektronik i samhället, med syfte att föras till " mastermind hjärnan '', en hyperdator som jag just nu int vet var den är, en utomjordisk ödle-dna-dator predestinerad att slutgiltigt destruera mänskligheten. ju större katastrof, ju mer å äta.

detta är " den onda dommen ", som ödlorna kommer fälla över " feltänkarna ", de som tänker/agerar fel enligt ödlornas smak och tänk.
i dessa tider är det bra å ha tro, och kristna värderingar.

den " goda dommen ', kommer Gud dömma på sista dagen. det är nåt helt annat än vad ödlorna tänkt sig.

18:05-- Issa_Jesus: när du bedöms enligt dina tankar och fantasier, så besannas Jesus ord,
- tänker du på, och fantiserar om äktenskapsbrott, så har du redan gjort det.
( mastermind suktar efter sånna här lagbrott. ) tror ni mig inte?

18:06-- Issa_Jesus: ödlornas "onda dom" kommer ske enligt klockan,
denna stund 18:06:06 (060606) kronologiskt.
exakt på sekunden - strikt och rent - anser de.

18:07-- Issa_Jesus: de har gjort oss till slavar under Pengar, Makt och Klockan, och klockan förseglar slaveriet.
tror du mig int?
hur mycke ser/tänker du på klockan? (tid uppmätes i allt vi människor gör, nära på iallafall.)
pengar? (vad du kan, och inte kan göra? baseras på hur mycke eller lite pengar du har. ungefär.)
makt? (din personliga makt över ditt liv, baserat på hur mycke/lite pengar du har.)

de slutgiltiga avrättningarna är redan fastlagda, ödle-chippet kommer utlösa ett nervgift in i nervbanorna, via chippet.
giftet dräper den ateistiskt/agnostiske, som blir utsatt för detta nervgift.

det kommer ske genom att ödle-dna´t kommer försöka ta över hela människokroppen via marionett-giftet, nervgiftet, och är man ateist har man inte " giftbeskyddet ' som de kristna har, genom tron på Gud herren Jesus Kristus?
så blir slutet värre än början?
demoner kommer rida in er i solnedgången, ateister!

ett gott råd ; tro på Anden Jesus, tro på Gud.
få beskydd mot ödlegiftet, det heter sarxxyonion.
ödlespråk ; sarxxy, (för att det dödar), onion, (för att det skalas som en lök)
Jesus/magnus.

Gud bevare oss alla!

_______

John 8:31-32.
Mer
8 år 9 månader sedan #755154 av zoegas
Tycker det är synd att man inte får tänka vad man vill.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 9 månader sedan #755169 av Irrationell
Mer
8 år 9 månader sedan #755174 av tequilarose
Ja det stämmer issa nånting är det som tar över. Frälsningen finner vi tillslut om det finns en Gud Jesus fanns juh det är juh bevisat. Vet du hur dom tar sig till jorden obemärkt för dem kommer från framtiden issa Jesus men jag kan ha fel. Utomjordingar och det ämnet går att diskutera. Vad dom gör här går att diskutera i mängder. Men jag tror ingen tror på er för att fallet kan vara så att dom kommer från framtiden. Trots det hoppas jag att ni har fel som alla andra bekväma människor men jag befarar att ni har rätt.
Mer
8 år 9 månader sedan #755461 av Kiwi
Detta later som du forsoker forklara vad som hander med dig vetenskapligt, vilket jag ocksa gjorde. Men, det ar schizofreni. Det forsvan fran mig nar jag tog medicin och prata med manniskor fran verkligheten.
Mer
8 år 9 månader sedan #755557 av Admin1
Jösses, vilka idéer.