Serequel är det starkare än Zyprexa?

Mer
3 år 4 månader sedan #1299776 av Zoidar

Drummer skrev: Jag tar Seroquel Depot 150 mg till natten. Håller med Admin om att den ger svag effekt!


Jag tar 12,5mg seroquel till natten varannan och 7,5 zopiklon varannan.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 4 månader sedan #1299777 av Drummer
Jag tar 20 mg Stilnoct till natten också som fungerar bra! Sedan tar jag Reagila 3 mg på morgonen!
  • matti
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan #1299812 av matti
Svar från matti i ämnet Serequel är det starkare än Zyprexa?
Nå fixa för en timme sedan 3x200mg ketipinor,var jag fick dom sa ta bara en först och testa men jag tog två så 400mg
Ingen aning om denna medicin ännu gått endast 7min

Träffa en ny vän av en vän av en vän sååå de där varit vaken nu 39h vill glömma bort denna värld och mina problem ens för några timmar
Borde jag köpa greipjuice och dricka det såklart

någån som testat det?
Mer
3 år 4 månader sedan #1299871 av Admin1
Seroquel/Quetiapin heter Ketopinor i Finland.
  • matti
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan #1299874 av matti
Svar från matti i ämnet Serequel är det starkare än Zyprexa?
Det for alla tre tabletter så 600mg.slocknade efter 1,5h senare
Vaknade efter 9h drack kaffe pignade inte till,tror jag tog för stor dos ändå borde lyssnat på min kompis

Skaffade lite Amf vitamin för att vakna upp,jäkla strid vilken kemikalie vill leda mitt huvu,börjar bli pigg nu efter några små linjer Am vitamin
Aptiten kom åtminstone tillbaks,ätit nu mat efter 2dygn

Med mindre dos kan det nog vara en fin medicin.och sedan öka dosering efter behov
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1299882 av zoegas
Vad i hela Helvete håller du på med, ungjävel ??

Du måste vara medveten om att, dricker man sprit, så mår man dåligt dan efter! Va fan tror du händer "dagen efter" på det du stoppar i dig? Så sitter du och lipar hur kass du mår? Droger är inte din vän, om du blandar och stoppar i dig såna självmordsdoser. Att berätta 70% för psykiatrin är irrelevant. Det är inte vad som är i ditt huvud. Utan hur ditt huvud fungerar.

Du kan ta ett gott tips, från någon som kan knarka. Det går att sköta det snyggt! Du verkar nästan tycka ditt missbruk är häftigt. Du går ju omkring i en avtändning, tänk på det.

Så som du misshandlar din hjärnkemi. Så spelar det ingen roll om du tar Zyprexa eller Klozapin. Du kan lika bra ta två chokladbitar. Jag blir så förbannad på din attityd. Om jag träffat dig, hade jag fan slagit ner dig!

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.