HJälp ,har massa problem, Men det är nått sjukt! :/

Mer
17 år 3 månader sedan #58977 av johannaaii
Jag är 16 år :/ Och jag har själv upptäckt, att jag pratar för miig själv :/
Asså inte pratar pratar,men om jag tänker på nått tex,att jag bråkar med nån kompis.. sen så pratar vi i mina tankar, oxå säger jag typ nånting, sen svarar jag samtidigt på den frågan :/ som om jag har nån sjukt konservation för mig själv :/
sen säger Jag vad jag säger, sen svarar jag vad min komis svarar.,
fast jag är heelt själv i mitt rum, odet är ingen där,
sen när jag tänker på att jag pratar med mig själv så brukar jag säga tex, Men varför pratar jag för mig själv för. jag vet inte :/ så svarar jag ändå :/

Sen får jag sjuka tix saker, tex nickar på huvet hela tiden, alltså det är nya grejjer hela tiden :P

Sen så brukar jag få för mig konstiga saker oxå, alltså helt plötslig känna mig illa till mods :/ och typ se nån står framför mig sen komma närmare och närmare,. och sånna dära läskiga saker.. så då blir jag rädd...

Sen har jag oxå massa andra grejjer för miig, typ ena dagen tycker jag att jag är skit tjock,.
sen andra dagen tänker jag men så här är jag,och det är jag,jag är inte tjock..och jag ändrar åsikter hela tiden..

Och har inte ni upplevt att ni typ tex är hemma en dag oså kanske ni tänker på en gammal vän som ni inte har sett på flera år,
sen åker ni ner till stan och då träffar ni den vännen eller ser den :/ fast man inte sett den på flera år, det har hänt miig fleeera gånger.
Och att man kanske drömer om nått konstig som typ nått ovanligt iallafall.sen så händer den saken på riktiigt fast man aldrig tänkt på det förut. sen helt plötsligt så händer det..

Jag kan iiinte förklara . men men det är lite av min konstiga problem som jag tycker e jobbigt, men ingen annan har direkt klagat på det(förutom att jag ändrar åsikter hela tiden) så det är nog ingen fara för miig, men men äre nån som har liiikadant som miig, så skriiv :D
Mer
17 år 3 månader sedan #58981 av Tikki
Hej
Jag tycker inte det Du beskriver låter sjukt, men Du kanske inte mår bra ändå. Du kanske behöver någon att prata med?
Tex ungdomsmottagningen. Sen har Du givitvis Viska. Välkommen hit.
Kramiz
Mer
17 år 3 månader sedan #58983 av ziggy_zombie
Min diagnos: Du är fullt frisk. Lite stressad kanske?
Mer
17 år 3 månader sedan #58993 av Isa-Alise
I tonåren omvärderar man de åsikter man fått med sig hemifrån... och då kan man bli osäker på vilken åsikt man har... likaså med utseendet... det är normalt att fundera på det... jag tycker inget du säger verkar vara konstigt eller sjukt... bara ett uttryck för den normala förvirring man har mellan ca 14 och 21... det går över, blir bättre för varje år...
Mer
17 år 3 månader sedan #59101 av Admin1
Jag tycker inte heller att du verkar sjuk eller har schizofreni eller något ditåt. Om man har en allvarlig psykisk sjukdom brukar omgivningen reagera, men det är inte alltid man gör det själv. Ingenting att oroa sig över alltså.