Jag tror vi alla kan skratta åt det nu...

Mer
7 år 2 månader sedan #896693 av Richard
Rensade min gamla stationära dator från i början på millennieskiftet (gick seeegt), o hittade massvis med bilder. Även denna dator har polisen tagit en gång o gått igenom. Men jag fattar ju att de blev misstänksamma, då jag hittade en katalog med filer i...

En bild på fejkade radioaktiva ämnen i provrör, en bild på påsar märkta explosive, en bild på ett orange ämne (skulle kunna likna en boosterladdning till det explosiva), o ett fejkat informationsblad om de "radioaktiva" ämnena. Detta är det perfekta för en s.k. smutsig bomb. Så jag börjar förstå att jag nog har varit mycket intressant hos SÄPO... Varför har jag då dessa bilder? Jag tyckte det såg så häftigt ut!

Tror ni inte vi kan skratta åt det nu? Man ska naturligtvis inte skratta åt terrorism. Men åt mig, kan nog t.o.m. SÄPO skratta, även om de varit bortkastade pengar de lagt på mig...



Mer
7 år 2 månader sedan #896700 av björk
Jag får också för mej att säpo är inte kanske intresserade men dock nyfikna.
Ja det är som Du säger här. Helt uppriktigt o sant. man kan skratta åt de.
Egentligen är de en skock wannabes som utmanar andra fega inte feg som feg
utan feg som "rädd" Lite irrationalitet men fördömer egentligen iofs inte dom dem :tänk

Det är säkert en hög med bra människor även om de kan te sig pinsamma att de
går under en paroll sen skall de visa spänna musklerna och så visar det sig
att de inte är dådkraftiga alls.....

Så blir de rent löje faktiskt. Men jag förstår din känsla Richard........

Men gör som Du gör skratta bara.

Det blir lite underligt förunderligt. När det är mer "kött på benen" i dom som dom är ute efter
inom sin term ÄN dom själva. Så får de ångest att de är inte tillräckligt bra nog.....

Ja det blir ironi