Jag har köpt dom här kalsongerna!

Mer
4 år 8 månader sedan #1175864 av Vittrad

krokus skrev: Geta, Haha! Hellre svarta fills än vita. Eller ska jag skriva "vita" med citationstecken? Män har en tendens att slarva med torkningen efter toabesök...

I lol'd.

Nisse, jag har provat boxerkalsonger, de är ju sjukt obekväma. Säger bara en sak: Hipstertrosor :hjärta
Mer
4 år 8 månader sedan #1175865 av Nissegossen
Boxer är obekväma vet inte hur förklara men de jag har är sköna och jag har nästan alltid köpt sådana och det tjejen sade om mina kallingar är samma typ som då hon sade det. Skulle det vara så, så välkommen hit och prova. Boxer finns ju inte plats att röra sig i.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 8 månader sedan #1175870 av Geta
Män har oftare bekvämare kläder och skor än vad kvinnor har. Det är väl ofta män som konstruerar kläder och skor.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1175883 av Nissegossen
Nja, det var nog förr när skräddaren satt och sydde på sitt bord. skräddarsydda kläder i dag är exklusivt knappt någon med normal plånbok har räd med det. Förövrigt ifråga skräddarsydda kostymer frågar alltid en skräddare PTH eller PTV ni får fundera på det.

Geta skrev: Män har oftare bekvämare kläder och skor än vad kvinnor har. Det är väl ofta män som konstruerar kläder och skor.

Nej! Tvärtom kvinnor ser till att det de går i är sköna kläder med lite stretch som gör att kläder de har på sig inte är att betrakta som tvångströjor. Absolut att kvinnor har skönare kläder än män. där viker jag inte en tum

sedan sportskor är det ofta vad jag tror män som konstruerar dem. För att inte tala om mode, de stora modehusen till dem är det ofta män som äger dem


Min mor finns i bakgrunden här, hon gjorde allt inom kvinnohandarbeten även mina systerdöttrar min syster sade till min mor, var inte så hård mot dem. Det efter att min mor sade till dem repa upp gör om gör rätt.
min mor sade de måste annars lär de sig inte

-Hur många kvinnor har då inte symaskin och gör kläder till hela familjen? De går efter mönster kalkerar klipper ut syr med gott resultat kläder. jag kommer från en familj vilket mina bägge systrar både väver och syr, mitt ex likadant handarbetar stickar syr virkar ja, jag vet inte vad. gjorde en vävstol för flamskvävnad till mitt ex vad jag tror. En ram med en jäkla massa småspik

Det ligger nu i källaren, ja då inte väven, bla den jungfru med lilja min mor gav mig i flamskvävnad

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1175917 av MsTibbs
Kvinnor förväntas gå i högklackat. Iallafall i modetidningar. Jättehemskt. Jag kör ballerinaskor. Bra avvägning! :) Men kvinnor kan variera kläder mer. Män får inte ha högklackat och kjol om de så ville. De blir utskrattade. Men är glad jag slipper slips och kavaj på sommaren. Men menar att kavaj är snyggt på kvinnor också!
Mer
4 år 8 månader sedan #1175933 av Nissegossen
Byggjobbare inom byggnadsindustrin är de väldigt konservativa men män med kjolar finns även som snickare
www.di.se/di/artiklar/2014/6/2/man-i-kjol-ar-pa-frammarsch/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum