På permission....

  • Jante
  • Besökare
  • Besökare
14 år 11 månader sedan #213258 av Jante
Svar från Jante i ämnet På permission....
Tycker om dig :hjärta :angel
Mer
14 år 11 månader sedan #213845 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet På permission....
Tack ALLA för era svar!! :hjärta Ni är underbara!

Jag är tyvärr fortfarande inlagd och får inte vara ensam hemma eller över huvud taget inte lämna avdelningen utan att någon personal är med. Trots detta har jag kunnat smuggla med mig ett par rakblad till avdelningen utan att någon märkte det. Det resulterade i att jag skar mig i armen så nu har jag bandage över. Jag VET att det är fel att göra så men jag kan inte stå emot. Just nu känns livet väldigt pissigt och min störtsta önskan är att få dö. Jag har dock fort min första ECT i går och ska ha nr 2 i morgon (fredag). Efter ECT:n ska jag även till läkaren och diskutera om jag är schizoaffektiv eller har borderline. Det ska bli intressanat att höra vad läkaren har attt säga om det hela.

Jag hör av mig när jag kommer hem igen nästa gång!!

Kram /A
Mer
14 år 11 månader sedan #213847 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet På permission....
Var rädd om dig... du vet att du är omtyckt och saknad när du är inlagd... jag hoppas att du snart mår bättre och kan avhålla dig från att skada dig själv... gör något annat istället, som att riva papper, knyckla ihop det och kasta det i väggen... få ut din ilska på annat sätt än att vända den mot dig själv (eller mot någon annan människa) ... slå på en kudde, tex så att du får avreagera dig... för bakom ångesten finns nog mycket ilska...

Jag uppskattar dig mycket och önskar dig allt väl!!!

Kram!!! :hjärta
  • Sebastian x99
  • Besökare
  • Besökare
14 år 11 månader sedan #213866 av Sebastian x99
Svar från Sebastian x99 i ämnet På permission....
Finns inget roligare än människor som introducerar sig med sin diagnos. "Hej, jag är schizofren". :va?
Mer
14 år 11 månader sedan #214067 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet På permission....
Aspergergirl,

Schizoaffektiv är en ifrågasatt diagnos. Det finns ganska många, som anser det istället vara schizofreni med humörsvängningar. Det är också knepiga gränsdragningar mot bipolär. Vid schizoaffektiv skall man ha haft psykos i minst 2 veckor utan någon mani eller depression. Detta för att skilja den från bipolär.
Mer
14 år 11 månader sedan #214201 av Geta
Svar från Geta i ämnet På permission....
Aspergergirl,
du är värd något bättre än att skada dig själv.
Vem sköter dina föl när du är inlagd?
Hoppas att ECT gör nytta för dig så att du kommer
på andra tankar.