PIVA

Mer
14 år 8 månader sedan #224547 av Aspergergirl
PIVA skapades av Aspergergirl
Inatt har jag varit på PIVA. Anledningen är att jag skurit mig i bägge armarna och igår kväll fick jag impulser till att göra mig ännu mer illla. Det resulterade i att jag fick tillbringa natten på PIVA. När jag träffade läkaren idag bedömde han det som om jag inte skulle må bra av att vara inlagd någon längre tid så jag blev hemskickad. Sitter hemma nu och mår piss. Det är bara en tidsfråga innan jag skär mig igen! Har precis skrivit ett mail till min favvoläkare och hoppas han kan hjälpa mig för det här går inte. /A
Mer
14 år 8 månader sedan #224550 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet PIVA
Vännen, var rädd om dig... jag tänker på dig!!!
Mer
14 år 8 månader sedan #224551 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet PIVA
Tack Isa-Alise

Jag försöker stå emot mina impulser och hoppas att jag kan härda ut tills på måndag då jag ska få ECT. /A
Mer
14 år 8 månader sedan #224560 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet PIVA
Hoppas att det ordnar sig. Du kan inte distrahera dig genom att ägna dig åt något, som kräver all din uppmärksamhet, så att du inte har tid att skära dig?
Mer
14 år 8 månader sedan #224564 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet PIVA
Jag har en kompis som skurit sig. En gång när han var full släckte han en cigarett mot armen och fick ett fult sår.

Aspergergirl: Kan du inte ägna dig åt dina hästar. Att vara bland djur är rogivande, detta vet jag eftersom mina morföräldrar var lantbrukare. Hoppas du klarar dig utan att skada dig själv. Det är snart måndag...
  • David
  • Besökare
  • Besökare
14 år 8 månader sedan #224829 av David
Svar från David i ämnet PIVA
Varför skär du dig? Det är ju helt meningslöst och ökar bara ångesten. Låter märkligt att sedan be om läkarhjälp.