Hallå!

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 år 7 månader sedan #239259 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Hallå!
Nä men snälla aspergergirl, jag hoppas innerligen du slipper dessa suicidtankar så småningom. Ibland har du flow, speciellt i samband med fölandet. Jag önskar jag kunde ge dig bra råd, men jag har inte så allvarliga självmordstankar som du har. Men kan det vara vikten? Kan du inte pröva leponex och hoppas den minskar din vikt. För jag brukar säga lagom är bäst.

Vars är världen på väg?
Mer
14 år 7 månader sedan #239260 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hallå!
[size=200:3l17sfcy][color=violet:3l17sfcy]Flow på Wikipedia:[/color:3l17sfcy][/size:3l17sfcy]
sv.wikipedia.org/wiki/Flow
Mer
14 år 7 månader sedan #239275 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Hallå!

Jocke skrev: Nä men snälla aspergergirl, jag hoppas innerligen du slipper dessa suicidtankar så småningom. Ibland har du flow, speciellt i samband med fölandet. Jag önskar jag kunde ge dig bra råd, men jag har inte så allvarliga självmordstankar som du har. Men kan det vara vikten? Kan du inte pröva leponex och hoppas den minskar din vikt. För jag brukar säga lagom är bäst.


Jag får se men kanske så ringer jag till PIVA i kväll. Det känns inte bra som det är nu.

Jag håller med dig om att jag mår bra i samband med att hästarna fölar men nu är det slut med det. Jag ska nämligen sälja mina hästar. Jag har redan satt ut dem på annons. Det är helt enkelt för mycket jobb med dem, speciellt när jag mår dåligt. Det är säkert inte sista gången jag blir inlagd och det är alltid jobbigt att hitta någon som kan ta hand om dem under tiden. Jag vill inte vara beroende av andra som jag varit i sommar när jag varit inlagd så länge. Så det är det bästa beslutet, att sälja dem. /A
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 år 7 månader sedan #239294 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Hallå!
Ja aspergergirl, men ordna ett alternativ för dig då, för du behöver ett glädjeämne. Alla glädjeämnen kostar på, så är det bara.
Du behöver ngt som avleder dina tankar permanent. Jag önskar man kunde operera in en shunt i alla psykpatienter. Beklagar ditt beslut, men det är ditt beslut taget med säkert goda råd från andra. Intellektuellt är jag inte orolig för dig, men det är det affektiva hos dig jag är mest bekymrad över.

Kanske logiskt tänkande skulle vara ngt för dig, kanske matematik?

Vars är världen på väg?
Mer
14 år 7 månader sedan #239497 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hallå!
Är det i samband med depressioner, som du gör självmordsförsök eller finns det andra orsaker? Jobbigt måste det vara i alla fall.
Mer
14 år 7 månader sedan #239575 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Hallå!
Jag tror det är i samband med depressioner, men är inte helt säker.

/A