Äntligen utskriven

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
13 år 10 månader sedan #300400 av Fantasio
Har tillbringat en tid på psyket, men så idag blev jag utskriven. Det var mer än jag kunnat hoppas på, då personalen hade ett allvarligt samtal med mig i söndags.

Hamnade inte på den vanliga avdelning, då det var fullt, men jag hade turen att träffa en bekant som också var inlagd. Vi brukade gå ut, han för en nypa frisk luft och jag för en cigarett.

Problemet med Vrinnevi är att personalen bara försvinner. Vill man ha sin nattmedicin får man knacka dörr och hoppas på det bästa. Som tur är har jag bara behövt den ett fåtal gånger, sömnen har kommit ändå.

Nu sitter jag här och bara njuter. Jag rår om mig själv. Jag äter grillchips och dipp och till det har jag en iskall Coca-Cola. Det är grejer det. En inläggning vartannat år kan jag ta. Nu har jag aptit på livet. :)
Mer
13 år 10 månader sedan #300402 av Geta
Svar från Geta i ämnet Äntligen utskriven
Vad bra att du redan har avverkat den här sommarens inläggning,
Fantasio! :D
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
13 år 10 månader sedan #300403 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Äntligen utskriven
Ja, Geta. Så kan man se det. Jag har saknat dig och alla andra viskare. Jag har tänkt på er och det är så skönt att vi återigen kan ha kontakt. Ni är mina vänner och räddningen för mig, då jag ofta sitter ensam.
Mer
13 år 10 månader sedan #300405 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Äntligen utskriven
Skönt att ha Dig tillbaka. :tummenupp
Du borde aldrig behöva va ofrivilligt ensam, så fin som Du är.
Mer
13 år 10 månader sedan #300407 av mopa
Svar från mopa i ämnet Äntligen utskriven
Härlit att vara utskriven. Hoppas du slipper fler inläggningar denna sommaren. :D
Mer
13 år 10 månader sedan #300421 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Äntligen utskriven
Grattis! :) Nu kan du njuta av sol, bad och fågelkvitter! :)