Magnus, (Gabriella), (Jesus Kristus) är inlagd

Mer
12 år 11 månader sedan #390428 av Melun
Magnus ringde mig imorse. Han har blivit inlagd och fått veta att han lider av Jesussjukan. Det var ju bra att han fick förstå att han inte var Jesus utan att han var sjuk. Han fick kylskåpsmagneter av Tonic, vilket han verkligen tackar för, som han fick för sig var antimateria. Han började känna sig övervakad hemma och fick ingen ro. Han mådde hemskt dåligt och ringde läkarstationen och sedan psykiatrin, vilket ledde till inläggning. Han vet inte hur länge han ska vara inlagd. Men han bad mig skriva om detta här på viska och, återigen, verkligen tacka Tonic för kylskåpsmagneterna. De pryder hans kylskåp. Vi får hoppas att han får medicin som hjälper..
Mer
12 år 11 månader sedan #390430 av Isa-Alise
Bra att du berättade detta för oss. Hälsa till Magnus.
Mer
12 år 11 månader sedan #390431 av Melun
Ska försöka hälsa till honom. Ska nog ringa honom om några dar för att se hur det går...
Mer
12 år 11 månader sedan #390440 av Potte-Boa Jösse
Han vill så gott och väl till allt och alla. Kanske för mycket helt enkelt så han glömde bort sig själv. Jag hoppas han klarar sig och är fötterna snart. Instämmer i PSRs mening Du duger som Magnus från Norrbotten.

:hjärta
Pottis
Mer
12 år 11 månader sedan #390442 av Melun
Han var vid gott mod när han ringde och hade ganska bra insikt om sin sjukdom. Även om han fortfarande inte var riktigt säker på om han var Jesus eller ej, så misstänker han ganska klart att det är ett sjukdomstecken.
Mer
12 år 11 månader sedan #390447 av Geta
Som jag uppfattade det så trodde inte Magnus att han var Jesus utan
bara en kopia. Han skämtade lite med oss.
Det måste vara bra att han har blivit inlagd så att han landar som Magnus
från Norrbotten igen.