Magnus, (Gabriella), (Jesus Kristus) är inlagd

  • trance
  • Besökare
  • Besökare
13 år 1 vecka sedan #391065 av trance
(det manliga och kvinnliga könsorganet är ungefär samma sak. enda skillnaden är faktiskt att mannens är utanpå, kvinnans på insidan. men det är samma slags organ med samma funktioner.)

bättra på dig magnus. jag var väldigt hård mot dig några gånger och det ångrar jag nu när jag förstår vad som hänt.

all styrka till dig! :hjärta
Mer
13 år 1 vecka sedan #391070 av Drummer
Jag har läst denna tråd väldigt ytligt. Schizofrenin som andra psykiska besvär som ångest och depression kan sätta igång en feminisering hos män och motsatsen för kvinnor. Jag tror det kan bero på att när man utstrålar ynklighet och svaghet i sin ångest så känner man sig mer omanlig. Det sägs ju att vara "En riktig man" så ska man vara stark, uthållig, energisk och självständig vilket är en myt. Denna myten hänger kvar i samhället ganska mycket. Bi-Homosexuella tankar är vanligt vid tvångssyndrom, men det kan även komma av olika ångestformer. När man har ångest så känner man sig hjälplös, svag och kan sitta och se skyldig ut för mycket när man i grunden är vital. Det vitala måendet är ens sanna natur. Jag tror att många av oss här kan sitta och se skyldiga ut i ångesten när ngn kallar oss för bögar. Då märker dom att "Är du bög". Jag har blivit utsatt för det ibland, framförallt när människor är fulla eller tar droger. Annars så har inte många tyckt det om mig. Jag känner mig själv och är hetero. Bi/Homosexuella tankar får jag ibland och mår dåligt av det. När man träffar eller ser en tjej man blir intresserad av så känner man välbehag. Så är det för mig. Jag tror dom flesta kan få dessa tankar och dom flesta har skyhöga rädslor för det. Många av oss människor är helt enkelt rädda för att bli missförstådda.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 1 vecka sedan #391078 av Jocke
Bra skrivet Drummer! Manlighet beror ofta vad man är präglad av, man kan känna en rädsla för vad en kvinna utstrålar, men oftast beror det på olyckliga situationer att man känner en skuld för en kvinnas smärta. Man försöker bortförklara den känslan, att kvinnan far illa av vad man egentligen utstrålar.

Hur tubbar man av den känslan gentemot en kvinna, jag är inte homosexuell, men jag kan såra ngn pga min manlighet. Eller det är inte manlighet jag har, utan en insikt att jag är inntresserad av henne på mina villkor. Schizofrenin förvränger nog ofta en kvinnas behov? Jag vill läsa av en kvinna på hennes villkor och inte pga min manlighet, eller omanlighet.

Vars är världen på väg?
Mer
13 år 1 vecka sedan #391081 av Traxerity
Drummer ovan,

vart har du fått det där ifrån? en riktig man ska vara hälsosam, respektfull samt ansvarsfull och ska kunna ta riktigt snabba och bra beslut.
Själv är man tvärtom för att jag är en liten unge så whatever.

Nu tillbaka till topic. Jag hoppas att magnus kommer ha det bra i fortsättningen.
Mer
13 år 1 vecka sedan #391087 av Cosmos
Melun:
Hälsa Magnus så mycket. Tycker han har engagerat sig väldigt mycket i flera här på forumet som tyder på en god och vänlig själ. Att han sedan inte är Jesus får han nog stå ut med. Han kan bara fortsätta att vara den fina människa han är.

Sedan till den ultimata frågan: Om verkligen Jesus kom tillbaka till jorden skulle han också bli inspärrad?

OT: Angående de helt vettlösa feministerna, kolla in newsmill.se
Där pågår just nu en debatt om huruvuda de nya svenska sedlarna är patriarkala! Håller med PSR, något är väldigt fel med de svenska feministerna. Man vill bara vända på steken (om den öv t har funnits). Tycker de behöver spärras in med sina idéer om osynliga strukturer och sån goja.
Mer
13 år 1 vecka sedan #391091 av Drummer
Det som var så skönt med mig och Anna var att vi hade liknande tankeverklighet och förstod varandra i det. Det är därför jag säger att en tjej som Anna är nästan helt ommöjlig att hitta igen. Tankeverkligheten är olika för många människor! Därför säger jag "Lika barn, leker bäst". Tankeverkligheter är det som gör att vi trivs med vissa! Därför är det så lätt att scanna in vilka som lever i en liknade tankeverklighet. Gör dom det så bildas vänskap!