Varför blir man inlagd?

Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1073366 av Nissegossen
Mitt ex hade en Ungersk Psykiatriker kommer fortfarande i håg hennes namn, Hon var född i ett hus där golvet var stampat jordgolv, sist jag hörde något hade hon flyttat till Linköping och fått jobb som neurolog

Vi var hemma hos henne en takvåning vid stora hamnkanalen i Göteborg, tvärs över ligger Tyska kyrkan centralare går inte att få.
Hon klev ut på taket när hon tvättade sina fönster, ja, Etelka jag skriver om dig

Hon berättade mycket för oss och jag gillade henne
Tyvärr kanske hon inte lever för åldersstrecket kan hon fallit för

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1073371 av Utomjordingen
Jag har blivit inlagd på psyket på ganska lösa grunder! Alltså, begick inte brott utan jag och min omgivning var bland annat rädd för mina psykiska symptom. Jag är nog en science fiction thriller gubbe så därför är det som det är!
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 9 månader sedan #1073380 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Varför blir man inlagd?
Sista gången du var inlagd Utomjordingen, så hade du väl varit ombordtagen på ett UFO?
Mer
5 år 9 månader sedan #1073381 av Utomjordingen
Ja, psykiskt UFO-ombordtagen! Notera - psykiskt!
Mer
5 år 9 månader sedan #1073397 av Lupitia
Svar från Lupitia i ämnet Varför blir man inlagd?
Jag blir oftast inlagd för jag skadat mig illa, då har akuten skickat mig till psykakuten. Min sambo ringde psykakuten någon gång när all mat var förgiftad och jag hade inte ätit eller druckit på två dagar och gått ner mycket vikt under en kort tid.
Sen har jag några självmordsförsök där jag vaknat upp och fått veta så fort min kropp mår bättre ska jag bli inlagd
Efter jag kom hem från spanien där jag blev drogad och våldtagen av flera män för 4 år sen trodde jag att jag hade fått parasiter i mig som levde i min kropp och att männen skulle komma och mörda mig. Då blev jag inlagd.
Mer
5 år 9 månader sedan #1073421 av krokus
Svar från krokus i ämnet Varför blir man inlagd?
Usch! Jag blir så förbannad över snubbar som inte kan hålla sina händer eller andra lemmar, i styr! Fy fan!