Kanske lägga in sig?

Mer
12 nov 2018 20:18 - 12 nov 2018 20:24 #1105668 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Kanske lägga in sig?

Admin 1 skrev: Stämmer, Utomjordingen och han höll på 14 timmar i sträck och det blev nog för stressande.

Alla kan lära sig programmera! Men det krävs en hel del logiskt tänkande och mycket träning + tålamod för sånt. Inget man lär sig över en natt precis.

Admin1 skrev: Ju äldre man blir desto mindre risk för att bli inlagd och allt större chans att återhämta sig.

Jag börjar närma mig 50-årsåldern! Ibland känns det som om jag kommer att bli inlagd på psyket igen och ibland inte. Det är så svårt att veta vad framtiden har att visa sig när det gäller mig.
Senast ändrad: 12 nov 2018 20:24 av Utomjordingen.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
13 nov 2018 11:59 #1105800 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Kanske lägga in sig?
När de flesta närmar sig 60 års åldern förbättras många och antipsykotikan kan sänkas med 80 %.

• Richard
  • Richard Profilbild Författare till inlägg
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Viska's Stormufti
Mer
13 nov 2018 21:21 #1105997 av Richard
Svar från Richard i ämnet Kanske lägga in sig?
Mår mycket bättre nu, än för två veckor sedan. Ökade Venlafaxin till 375 mg. Nu är inläggning inte alls aktuellt.

Mer
14 nov 2018 01:14 #1106014 av zoidar
Svar från zoidar i ämnet Kanske lägga in sig?
Toppen Richard!

Fundamentets tre B'n - Bibel, Bön och Bönor (kaffe)

Mer
14 nov 2018 09:51 #1106040 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kanske lägga in sig?
Det blir inte bättre som inlagd. Dock får man maten om man blir inlagd, jag gissar att många lägger in sig då de i psykosen när pengarna är slut. ofta att de har slut på cigg pga de inte har några pengar. De som på den tiden vårdades på Östra ringde mig när de var inlagda det de frekvent ville ha var cigg och pengar. Men få tillbaka pengar var mycket svårt tog lång tid innan det kom tillbaka

Nu när slutenvården för psykos ligger i Mölndal har telefonen slutat ringa.

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Sidan laddades på: 0.393 sekunder