Kanske lägga in sig?

Mer
5 år 5 månader sedan #1102334 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Kanske lägga in sig?
Kanske behöver du rutiner. Då kan en kortare inläggning funka. Så kommer du ifrån öldrickandet, det är också bra.
Mer
5 år 5 månader sedan #1102343 av cecilia76
Svar från cecilia76 i ämnet Kanske lägga in sig?
Har också planer på att lägga in mig. Tror att min mor kommer att dö inom ett år och har ångest över det.
Mer
5 år 5 månader sedan #1102438 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Kanske lägga in sig?
Kolla detta återfallstest:
www.viska.se/sjaelvtesterna/aterfallstesterna
Du kan vara psykosnära och din hjärna kan vara överbelastad. Ha det lugnt och tyst hemma och vila och ta det lugnt, så kan du snabbt förbättras.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1102476 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Kanske lägga in sig?
Du kanske börjar lida lite av informationsstress Richard? Minns att inte för så länge så skulle du lära Dig programmera och det är ju tungt att ta in allt sånt på en och samma gång.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 5 månader sedan #1102663 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Kanske lägga in sig?
Stämmer, Utomjordingen och han höll på 14 timmar i sträck och det blev nog för stressande.
Mer
5 år 5 månader sedan #1102684 av Richard
Svar från Richard i ämnet Kanske lägga in sig?
Det är lite bättre idag. Har tagit det lugnt, lyssnat på ljudbok (Tiggarens hand, den var bra). Inte gjort så mycket som kräver koncentration. Enda medicinändringen jag gjorde var Venlafaxin 300 mg ---> 375 mg, o det bör vara helt ok för läkaren.

Har dock bara varit på Spiran en dag denna vecka, i tisdags. Men idag var mitt boendestöd här o jag är på ganska gott humör. Vi ska ha konstutställning om en vecka o det vill jag inte missa. Så jag fortsätter med Venlafaxinet tills vidare.