Vad är det bästa läkare har sagt till er i samband med inläggning?

• Leeloo
  • Leeloo Profilbild Författare till inlägg
  • Guldmedlem
  • Guldmedlem
  • Livsnjutare
Mer
12 apr 2019 20:03 #1144318 av Leeloo
”Det här får du förlåta oss för”

Multipass!

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
12 apr 2019 20:20 #1144341 av Geta
Jag har alltid lagt in mig frivilligt.

• Leeloo
  • Guldmedlem
  • Guldmedlem
  • Livsnjutare
Mer
12 apr 2019 20:25 #1144345 av Leeloo
Imponerade Geta. Mig får de hämta med hjälp av Polis...

Multipass!

Mer
12 apr 2019 20:25 - 12 apr 2019 20:28 #1144346 av Nissegossen
Den överläkare jag fick vid klinik bytet 1980 när han sade, du skall ha en ny medicin och vi kan droga ned dig så du går som en zombie, men det är inte önskvärt utan vi skall prova ut lägsta möjliga dos då du har tecken kvar på din sjukdom men har mer kvar utav ditt intellekt kvar i behåll.

På den vägen är det från början med den läkaren. Han skulle nog varit över 100 år om han hade levt, vilket jag inte vet.

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Senast ändrad: 12 apr 2019 20:28 av Nissegossen.

Mer
12 apr 2019 20:29 #1144347 av Geta
En gång blev jag hämtad av polis, men jag följde med frivilligt. Någon hade anmält mig. Vet inte vem. Gjorde oväsen i lägenheten eller också var det mina föräldrar, som tyckte att jag uppträdde konstigt. Men de bodde 8 mil bort. Kunde inte skjutsa mig till psyket.

• Leeloo
  • Guldmedlem
  • Guldmedlem
  • Livsnjutare
Mer
12 apr 2019 20:32 #1144349 av Leeloo
Jag är foglig som ett lamm när de väl kommer, de inger så mycket respekt. Men det är alltid det som måste till. Lyssnar aldrig på någon som talar om för mig när jag är sjuk att jag borde läggas in.

Då vet du om att du är sjuk när du går med på frivillig inläggning Geta?

Multipass!

Mer
12 apr 2019 20:38 #1144354 av Klanggedin
Jag har blivit hämtad av polis en gång och hämtad av ambulans en gång.

Polisen kom för att det inte gick att kommunicera med mig och min föräldrar blev rädda.

Ambulansen kom för att jag skrivit till en tjej "nu är slutet nära" och hon ringde till ambulansen direkt. Jag var full och vi hade träffats några gånger, vaknade på självmordsomvårdnaden och mådde hur kry som helst. Däremot så blev läkaren och hennes student lite häpna när jag skulle förklara varför jag var där. Det är konstigt, idag är det som att såna här aktioner mynnar ut i en frustration snarare än en sjukdom :).

Mer
12 apr 2019 20:38 #1144355 av memphis
Sista gången jag blev inlagd sa läkaren: Skulle det inte vara skönt att vila lite från allt det här?. Jag förstod vad han menade och sa: ja. Men sen fick jag inte åka hem och packa en väska, så då var det inte frivilligt längre. Men jag accepterade att vara utan packning eftersom de inte lät mig gå.

Sidan laddades på: 0.612 sekunder