Social Funktion!

Mer
6 år 9 månader sedan #946897 av Geta
Svar från Geta i ämnet Social Funktion!
Homosexuell läggning är väldigt politiskt korrekt idag i Sverige. I Uganda är det annorlunda visades det i Kulturnyheterna just nu.
Mer
6 år 9 månader sedan #946900 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Social Funktion!
Men kanske inte inom lonelys spektra! Politiskt korrekt måste vara en generell trend över det som Tony Irving som exempel! Finns många homosexuella inom Tv 4 som är den mest politiskt korrekta kanalen som finns! Det måste vara i en trend för att bli accepterat! Lonely kanske har en annan tankeverklighet kring sin läggning än den postmoderna!
Mer
6 år 9 månader sedan #946902 av Geta
Svar från Geta i ämnet Social Funktion!
Att vara hetero anses vara lite suspekt idag.
Mer
6 år 9 månader sedan #946905 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Social Funktion!
Det är nog för att feminismen har spridit sig så starkt!
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 9 månader sedan #946908 av lonely
Svar från lonely i ämnet Social Funktion!
Hade ingen aning om att det var så! Du är precis tvärtemt du är en lättsam människa och lätt att tycka om! Just därför vet jag vad jag skrev! Du ska inte va så hård mot dej själv! Nu ska jag på bio och ta hand om dej och verkligen gör det så höres vi igen härinne!
Mer
6 år 9 månader sedan #946915 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Social Funktion!
Den fascistiska kvinnokulturen finns i samhället där kvinnorna avgudar starka män och föraktar svaga män! När det gäller fascism så kan det ibland handla om "The Higher You Rise The Harder You Will Fall"! Ni vet hur det gick för Mussolini! Alla har rätt till sina politiska åsikter men jag tror på jämlikhet där könen egentligen är ganska likställda psykiskt! Jag har träffat kvinnor som varit starkare än deras män och tvärtom!