Plågsamt att umgås

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 10 månader sedan #1056845 av Fantasio
Blev nästan en hel dag med mina två vänner. Igår alltså. Jag tänkte att jag inte skulle prata så mycket, men det blev som vanligt. Vi gick till en pizzeria/krog, men jag tog bara en lättöl. Bra för hälsan och ekonomin.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 10 månader sedan #1058505 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Mycket trevlig dag. Vi blev fyra, en "arbetskamrat" hängde på låset, vi var på en kinarestaurang. Sedan ett utomhusställe, jag tog bara en lättöl. Arbetskamraten (mannen med tusen frågor) undrade vad som var på gång, en bögparad gick förbi oss. Vispgrädde fick han till svar av kompisen med dålig hörsel. Ett härligt missförstånd och jag var tvungen att skratta. Mina två vänner gick sedan hem till den ena för att dricka sprit, jag gick hem för att spela TV-spel. De har vant sig vid den nya Fantasio, jag behandlas nästan som förr.
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1058509 av lumpi
Svar från lumpi i ämnet Plågsamt att umgås
Roligt att du har roligt och kan skratta Fantasio! :P
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 10 månader sedan #1058540 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Ja, jag skrattar ofta och mycket när jag umgås med mina vänner. Ett tag var de lite sisådär att umgås med o jag kände mig inte välkommen, men nu har det funkat bra.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 10 månader sedan #1062321 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Mitt förra jobb ska ha återträff, detta i restaurangens lokaler. Vad ska jag dit och göra? Jag skulle väl få sitta ensam och dricka mina folköl. Verkar dessutom mest vara kontorsfolk som kommer och de har jag absolut inget gemensamt med. En gammal arbetskamrat jag umgås med hjälpte mig att bli medlem i före detta arbetets grupp, det är så jag vet om festen. Det ska skrytas så förbaskat, chef hit och chef dit på deras profiler, eller vad det kallas. Nej, jag stannar hemma och spelar Zelda.
Mer
5 år 10 månader sedan #1062322 av memphis
Svar från memphis i ämnet Plågsamt att umgås
Detta skrytande är plågsamt, håller med dig om det. Facebook är ju en stor skrytlista som jag har avslutat medlemskapet i.