Plågsamt att umgås

Mer
3 år 9 månader sedan #1266668 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Plågsamt att umgås
Det är bra att du kommer ut lite Fantasio. Det är sådant du behöver. Visst kan man få ångest av att sitta tillsammans med andra, men det blir bättre med två starköl innanför västen. Inte för att jag vill rekommendera någon att supa till utan mer socialt drickande med bara ett par öl. Kan inte se något fel i detta.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 9 månader sedan #1266671 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Jag ska inte dricka några mängder, kanske fyra starköl. Det låter lagom. Hur har du det med vänner, Cosmos? Och ni andra med.
Mer
3 år 9 månader sedan #1266724 av wasp
Svar från wasp i ämnet Plågsamt att umgås
Jag har fyra nya vänner, som jag lärt känna på Träffpunkten. Vi brukar ringa varandra mest varje dag.
Mer
3 år 7 månader sedan #1274585 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Plågsamt att umgås

wasp skrev: Jag har fyra nya vänner, som jag lärt känna på Träffpunkten. Vi brukar ringa varandra mest varje dag.


Fint att höra. Var rädd om dem, wasp. :hjärta

Själv har jag inga vänner att tala om eftersom jag precis flyttat till min nya stad, o inte kommit ut särskilt mkt sedan jag landade här.

Det blir ensamt väldigt ofta.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 7 månader sedan #1276610 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Jag gav bort sex starköl, tror den heter "Sjukommatvåan". Jag tog med en starköl till mig, men vågade inte dricka den. Jag var på födelsedagsfirande.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 7 månader sedan #1278641 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Jag ska till en pub. En kompis o hans tjej kommer dit. Han behandlar mig väl och försköt mig inte när jag blev sjuk. Det är hårdrockafton. Men jag missar sverigematchen, men de får ju stryk ändå.