Plågsamt att umgås

Mer
4 år 4 månader sedan #1208209 av Geta
Svar från Geta i ämnet Plågsamt att umgås
De som jag umgås med är också lite speciella.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1208339 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Att umgås med min vän jag lärt känna genom psykiatrin är inte ett dugg plågsamt. Vi är nattugglor båda två. Han ringer och läser frågor ur korsordstidningar. Fem poäng för förstafrågan, en poäng på sistafrågan. Jag fick in en femma och några fyror. Jag leder över honom. Så kul och faktiskt lugnande att prata med någon om natten.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1208512 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Jag var hos min vän idag, min gamla arbetskamrat. Jag köpte med mig två läsk och ett paket kex och hade med mig två filmer. Jag ville titta på film med honom, men tyvärr satte oron käppar i hjulet. Det är en ny dag imorgon, kan göra ett nytt försök då.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208515 av memphis
Svar från memphis i ämnet Plågsamt att umgås
Jag saknar inte mänskligt umgänge. Däremot är jag helt beroende av att umgås med hundar. De är de bästa vännerna i världen. Oslagbara. Människoumgänge gör mig bara spänd och nervös.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1208516 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Synd att det ingen träffpunkt finns på din ort. Min kompis jag lärt känna genom psykiatrin kan jag prata om det mesta med. Vi pratar kanske mest sport, men ibland blir det allvarliga saker. Du kanske skulle må bättre om du fick prata med någon, Memphis.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208518 av memphis
Svar från memphis i ämnet Plågsamt att umgås
Nej Fantasio. Jag njuter aldrig av att samtala med någon. Kanske är jag för störd. Kanske har jag bara inte haft rätt person på så länge.