Plågsamt att umgås

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1220282 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Jag är tacksam över min vän jag lärde känna i vuxen ålder. Jag fick två skivor av honom idag och han fick igång musikspelaren på datorn. Han är jättetrevlig, det säger jag inte för att jag fick skivor av honom.
Mer
4 år 2 månader sedan #1220347 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Plågsamt att umgås

Geta skrev: Jag tycker att det har varit intressant med vänner inom psykiatrin. Normala personer är jag inte så intresserad av.


Jag gillar också exentriska människor. Normala människor finner jag oftast tråkiga
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1220349 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Plågsamt att umgås
Drummer,
Ja, alltså man kan ju hitta udda människor som
Inte har psykiatriska problem.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1220440 av wasp
Svar från wasp i ämnet Plågsamt att umgås
Visst kan det vara plågsamt att umgås, speciellt om umgänget inte passar!
Mer
4 år 2 månader sedan #1220443 av Geta
Svar från Geta i ämnet Plågsamt att umgås
Det är väl främst för att psykiskt friska människor blir man inte accepterad av. De är ofta rädda för en galen människa.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1221151 av Richard
Svar från Richard i ämnet Plågsamt att umgås
Jag kände mig rätt ensam på gymnasiet, o var nära att bli nazist, fast jag nästan bara umgicks med en asiat.

Sen fick jag jobb med trevliga kollegor. Men på 00-talet var jag väldigt ensam. I början av 00-talet var det barndomskompisar som jag var ute o festade med, fastän det var plågsamt... Sen bildade de familjer o flyttade. Då var jag rätt ensam.

Sen runt 08-09 umgicks jag mycket med missbrukare o missbrukade en del själv. Men så ringde en gammal vän från högstadiet o undrade om jag ville komma på kräftskiva. Självklart! O via han har jag träffat många nya vänner som jag ofta festar eller fikar med fortfarande, o nu är det inte alls plågsamt att umgås! Bara trevligt.

Sen har jag träffat många vänner, KK's o flickvän via min dagliga verksamhet.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Richard.