Plågsamt att umgås

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 8 månader sedan #1078268 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Kompisen är slö sinnesslö. Han kan fika med personalen men när jag vill göra så säger han alltid nej.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 8 månader sedan #1079423 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Nu har jag pratat med min slöa vän. Jag berättade att Lasse Stefanz kommer till stan i november och han ville gå. Säkert... Vi blir tre och ska ta taxi, han vet inte hur man gör när man åker spårvagn. Blir kul, ju.
Mer
5 år 8 månader sedan #1079470 av wasp
Svar från wasp i ämnet Plågsamt att umgås

Fantasio skrev: Kompisen är slö sinnesslö. Han kan fika med personalen men när jag vill göra så säger han alltid nej.


Sinnesslö?? Hårda ord! Inte är han väl efterbliven bara för att han fikar med personalen??
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 7 månader sedan #1088611 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Trevligt. Förutom vissa saker som förföljer mig. Det blev actionfilm. Tre liter läsk, kakor och kex med citronsmak. Kompisen sa familjen gul, han menade serien Family guy. Sånt får man inte skratta åt, men jag kunde inte låta bli.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 6 månader sedan #1092202 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Vi är några som ska träffas imorrn. Jag o två före detta arbetskamrater. Buffé som så ofta förr. Den ena killen är en storätare. Han har större mage än jag. De har börjat vänja sig vid den nya Fantasio, jag behandlas rätt bra. En kille från sysselsättningen dyker kanske upp. Jag bjöd in en annan kille från sysselsättningen. Tror inte han har en enda vän.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 6 månader sedan #1092380 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Det blev lyckat. Vi var fyra personer. En gick hem efter maten, vi andra tre gick till en pub. Jag en lättöl, de andra två starköl var. En kvinna kom fram och hälsade på oss. Hon är glad och rar, men det blir det gamla vanliga. Man blir behandlad som ett barn. Hon sa att hon ser mig ibland när jag är ute och går. Jag går inte ens så mycket längre. Mest filmsnack.