Plågsamt att umgås

Mer
4 år 1 månad sedan #1234741 av wasp
Svar från wasp i ämnet Plågsamt att umgås
Är man som ett UFO om allt som diskuteras, är det nog bara att dra därifrån.
Mer
4 år 1 månad sedan #1235532 av Vän av ordning
Vi har varit o ätit och det var jättegott. Nu sitter vi några stycken hemma hos Fantasio och spelar spel.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 1 månad sedan #1235551 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Det var roligt att en från sysselsättningen kom på restaurangbesöket. Då fick jag höra det senaste skvallret från sysselsättningen. Han har blivit mer pratsam, i början när jag lärde känna honom var han oftast tyst.
Mer
4 år 1 månad sedan #1235562 av wasp
Svar från wasp i ämnet Plågsamt att umgås
Tycker inte jag det är! Har fått många nya kompisar på träffpunkten som sitter i samma båt som jag. Mina gamla studiekompisar bl a på facebook är det bara att glömma! De fick sina utbildningar och kunde gå dem färdigt, men numera lever vi i skilda världar! Hankat mig fram på smulorna från de rikas bord sedan december 1984. Drog en nitlott i livets lotteri!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 1 månad sedan #1235565 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Jag förstår, wasp. Jag startade denna tråd efter att jag upplevde mig dåligt behandlad av fd arbetskamrater. Men nu är det så länge sedan jag var frisk så jag och alla andra har vant sig.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 veckor sedan #1239437 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Jag har en vän kvar sedan tiden innan jag blev sjuk, med undantag från de två arbetskamrater jag ibland hälsar på. Han och jag (och möjligtvis hans tjej) ska äta buffé, samma ställe som jag var på för femton dagar sedan. Toppenmat har de. Jag är glad att han inte stöter bort mig.