Hur hantera negativa sympton

Mer
5 år 1 månad sedan #1138549 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur hantera negativa sympton
Jag tvättar var fjortonde dag i den gemensamma tvättstugan. Njuter av att det är så enkelt att tvätta. Man bara trycker på några knappar.
Mer
5 år 1 månad sedan #1138553 av Maxjohan1983
Jag ska tvätta idag i tvättstugan. Tror inte jag kommer njuta direkt.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 1 månad sedan #1138590 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur hantera negativa sympton
Om man har negativa symptom kan man få nya antipsykotikat Reagila, som minskar negativa symptom.
Mer
4 år 11 månader sedan #1152298 av Rejsejmar
Någon som har erfarenhet av Reagila? Ger den extrapyramidala symptom?
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1152319 av Nissegossen
Hej och välkommen till viska.se. Såg dig tydligen inte förra året men välkommen tillbaka.

Vet inte om just din medicin har extrapyramidala biverkningar dock min medicin ger det. I så fall finns Akineton mot stelhet, har du stelhet så kan jag rekommendera Akineton, den börjar verka efter i stort sett efter en timme och man känner sig mycket bättre och en lättnad som är nästan euforisk, den verkar direkt på musklerna. Jag har själv trilafoninjektioner men den har gett mig Parkinson och min finmotorik är så skadad att jag inte blir kvitt det. Kan inte ens längre skriva mitt namn. Vet inte hur det är för dig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 11 månader sedan #1152365 av Rejsejmar
Hej!
Har olanzapin nu som jag inte blir rastlös av. Har blivit rastlös och fått ögondystoni av alla andra antipsykotiska jag provat och fått akineton men den hjälpte inte tillräckligt.