Kan ni se tv och filmer?

Mer
4 år 9 månader sedan #1168823 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Kan ni se tv och filmer?
Jo. Men när man väl kommit igång går det av sig själv. Man vill ha endorfinerna. Därför jag inte vågar prova amfetamin. För det skulle ge ett välmående man inte gjort sig förtjänt av. Endorfinerna och cannabinoidolerna som frisätts vid konditionsträning är svaga doser av amfetamin och cannabis. Man ska träna och göra sig förtjänt av dem...träning är nyttigt på så många sätt. Men det är svårt för oss psykiskt sjuka med negativa symtom och ofta grav övervikt. Life is a rough ride ....
Mer
4 år 9 månader sedan #1168827 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kan ni se tv och filmer?
Jag hade en kompis från psykiatrin som nu är död som så många andra. Hon var överviktig och sa att hon fick ångest av att röra på sig.
Mer
4 år 9 månader sedan #1168830 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Kan ni se tv och filmer?
Jag tittar sällan på film. Men det beror på att jag har svårt att skilja på film och verklighet. Älskat skräck och psykologisks thrillers, men finkar inte längre. Upplever inte att adhd är problem med film.
Mer
4 år 8 månader sedan #1174926 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Kan ni se tv och filmer?
Jeg tror nok mine konsentrasjon -og adferdsvansker alltid har vært der grunnet hjerneskade, men at det har blitt verre etter psykose.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 7 månader sedan #1180017 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Kan ni se tv och filmer?

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 7 månader sedan #1180052 av Nissegossen
Kan inte behålla koncentrationen tyvärr

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum