Låg motivation

Mer
4 år 10 månader sedan #1161296 av Geta
Svar från Geta i ämnet Låg motivation
Det som är bra är att lägga in struktur som till exempel en morgonpromenad varje dag.
Mer
4 år 10 månader sedan #1161301 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Låg motivation
Jag är SÅÅ trött och orkar knappt göra någonting. Jag tar mig bäst fram på cykel, att gå är en plåga. Blir också trött av att bara stå. Sover då och då på dagarna också. Funderar på att byta medicin. Har Zyprexa men har tänkt gå över till Abilify, får se vad läkaren säger.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 10 månader sedan #1161309 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Låg motivation
Hej cosmos, känner igen det , blev också trött på zyprexan och fick för det mesta sova 1 eller 2 timmar på eftermiddan, idag har jag xeplion som jag får i armen och för första gången sen jag fick börja med psykosmedicin behöver jag inte sova på eftermiddan, vilket är väldigt skönt, så xeplionmedicinen är mitt förslag till dig den medicinen är garanterat inte tröttande.
Mer
4 år 10 månader sedan #1161314 av Geta
Svar från Geta i ämnet Låg motivation
När jag jobbade och tog Hibernal, var jag så trött att jag tog bilen till arbetsplatsen, trots att det bara var några hundra meter dit. Då klagade jag för doktorn. Hon låtsades inte höra. Det är bättre idag, då jag får ha sovmorgnar.
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1161318 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Låg motivation
Verkar vara detsamma som Invega vilken jag inte är intresserad av eftersom man ökar i vikt av den. Men tack för tipset!

Geta skrev: När jag jobbade och tog Hibernal, var jag så trött att jag tog bilen till arbetsplatsen, trots att det bara var några hundra meter dit. Då klagade jag för doktorn. Hon låtsades inte höra. Det är bättre idag, då jag får ha sovmorgnar.


Usch, Hibernal! Kunde du vara ute i solen med den?
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 10 månader sedan #1161319 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Låg motivation
Jag fick Bupropion utskrivet, upplever att motivationen har blivit lite bättre av det iaf.

/Dave