Hjärntrötthet

Mer
4 år 2 månader sedan #1228127 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hjärntrötthet
Det absolut häftigaste i ett förhållande tycker jag är när dynamiken mellan oss uppstår. Då man tar sig till nya "platser" tillsammans, dit man aldrig hade nått ensam. Det är värt de gråa dagarna, bara dynamiken uppstår emellanåt.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228128 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Hjärntrötthet

memphis skrev: Det absolut häftigaste i ett förhållande tycker jag är när dynamiken mellan oss uppstår. Då man tar sig till nya "platser" tillsammans, dit man aldrig hade nått ensam. Det är värt de gråa dagarna, bara dynamiken uppstår emellanåt.

Absolut!
Mer
4 år 2 månader sedan #1228129 av Clean
Svar från Clean i ämnet Hjärntrötthet
Om du hade haft hjärntrötthet skulle du inte palla att skriva så mycket i en tråd. Jag har känt en som lever med att ha hjärntrötthet. Och han orkade ingenting. Inte ens att hålla en konversation! Det enda han gjorde var att vila och inte säga tycka känna eller göra någonting annat än att vila.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228130 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Hjärntrötthet

Clean skrev: Om du hade haft hjärntrötthet skulle du inte palla att skriva så mycket i en tråd. Jag har känt en som lever med att ha hjärntrötthet. Och han orkade ingenting. Inte ens att hålla en konversation! Det enda han gjorde var att vila och inte säga tycka känna eller göra någonting annat än att vila.


Aha, ok!
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228133 av Clean
Svar från Clean i ämnet Hjärntrötthet
Utbrändhet finns det. Det kan man få trots att man inte jobbat. Pga stress som dom som har det gått länge med stress. Sedan vi som lever schizofreni orkar inte lika mycket som friska. Om man försöker leva ett liv som frisk så blir man nog trött och slutkörd.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228146 av wasp
Svar från wasp i ämnet Hjärntrötthet
Är hjärntrött jag också. Har sovit 9 timmar i natt, men orkar ingenting! Igår gick hjärnan i 200 km/h och idag bara trött och ledsen. Vem bryr sig om en gammal sjuk nedbruten man??????