Hjärntrötthet

Mer
4 år 2 månader sedan #1228095 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Hjärntrötthet
Borde du inte veta det om du har en massa verser sparade om det? Eller varför har du sparat dem om du inte vet vad det handlar om.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228108 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Hjärntrötthet

Modesty skrev: Borde du inte veta det om du har en massa verser sparade om det? Eller varför har du sparat dem om du inte vet vad det handlar om.


nej, jag vet inte vad Herren menar i sitt Ord. Jag kan tro att jag förstår vad Han menar, men jag VET INTE.
jag kan T-OM förstå saker och ting, men JAG VET INTE.

jag sparar sånt som jag finner är intressant, och när det gäller elden och när det gäller tungan och när det gäller heligheten och när det gäller förbannelsens eventuella eld, ja då står det om dessasaker i den heliga bbeln och den som är intresserad är fri att eftersöka om det.

dock när det gäller kvinnor så rekomenderar jag att söka er till era män i gudomlig fruktan. bete er icke som om ni vore våra gudomliga lärare, så kanske vi klarar vi oss undan den här perionden fortare. (alltså jag syftar inte på din och min eventuella relatione, eller snarare kommunikation, utan det är det heliga äktenskapet. allt som förstör Guds Ordning leder rätt åt helvete!)
Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228109 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Hjärntrötthet
Jag förstår inte vilken period du pratar om. Herre gud, jag ställer väl mest frågor. Jag har väl inte betett mig som någon lärare. Mer som en student.


Ömsesidig respekt tycker jag är en bra grund i förhållanden. Det där med gudomlig fruktan känner jag mig tveksam till,
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228112 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Hjärntrötthet
Djävulen.


lär du dina ungar om Satan så tror jag nog inte de kommer sakna hjärngympan precis

iofs ska visste Jesus sagt för ett antal hundra år sedan, att Hans fiende snackar om Djävulen hela tiden..................................
Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228113 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hjärntrötthet
Man ska inte alls leva i fruktan för sin man. Då är det något som är allvarligt fel i förhållandet om det är så. Då bör man gå skilda vägar. Man ska älska att vara med sin partner, må bra och vara trygga tillsammans. Och som Modesty säger ha respekt.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228114 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Hjärntrötthet
mannen är huvudet i förhållandet, så enkelt är det

men sen finns det ju massa oheliga förhållanden med
Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.