Kognitiva Besvär!

Mer
3 år 6 månader sedan #1284463 av Drummer
Jag har tappat nästan all min intelligens genom alla psykoser jag haft pga av att jag avlutat medicinering på egen hand. Jag är intelligent i grunden men nu så behöver jag hjälp med det mesta. Tur att jag har mina föräldrar. Jag tror alkoholen påverkar mig negativt och att det kan vara en orsak. Vad skulle jag göra utan mina föräldrar, antagligen boendestöd och god man. Jag vill heller inte bo på gruppboende. Är det någon som känner igen sig i det jag skriver?
Mer
3 år 6 månader sedan #1284469 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Kognitiva Besvär!
Tycker du ser väldigt negativt på dig själv. Man behöver inte vara någon Einstein för att klara sig i tillvaron. Men du kanske sätter ribban för högt för vad du klarar av själv. Det jag har sett av dig här är du ingen kandidat för ett gruppboende. Hur kommer det sig att du har så låga tankar om dig själv just nu?
Mer
3 år 6 månader sedan #1284476 av memphis
Svar från memphis i ämnet Kognitiva Besvär!
Tror inte din intelligens har sjunkit så kraftigt Drummer. Men det kan ju kännas så. Bra att du tar ett tag med alkoholen. Dricka blir man ju lite trögare utav.
Mer
3 år 6 månader sedan #1284482 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Kognitiva Besvär!
Jag vet att jag ser ner på mig själv för att mitt självförtoende är för lågt pga paranoia! Det känns som allmänheten är arg på mig. Alla säger tvärtom men för mig är det verkligt. Jag har ju inte gjort dom ngt!
Mer
3 år 6 månader sedan #1284484 av memphis
Svar från memphis i ämnet Kognitiva Besvär!
Det finns många surkart Drummer. Försök att inte ta det personligt.
Mer
3 år 6 månader sedan #1284535 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Kognitiva Besvär!

memphis skrev: Det finns många surkart Drummer. Försök att inte ta det personligt.


Dom har väl kanske problem själva!