Kvinna sökes

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 5 månader sedan #879750 av Fantasio
Kvinna sökes skapades av Fantasio
Jag är en 48-årig frifräsare med smak för livets goda. Jag tar mig flera rus i veckan, det är min enfaldiga flykt från det svåra livet jag annars framlever. Jag bränner mitt ljus i båda ändar, men finner jag Kärleken kommer jag att besinna mig.

Jag gillar att pussas, men diskussioner om existensiella frågor är svårslaget. Jag önskar fast sällskap med en tänkande huldra som liksom jag är intelligent. Eventuell övervikt spelar ingen roll, det var därför Gud uppfann riskakor.

Är du i min ålder och passar in i min snäva preferensram så tveka inte att höra av dig. Jag har kärlek att erbjuda, jag är trött på singellivet.
Mer
7 år 5 månader sedan #879758 av krokus
Svar från krokus i ämnet Kvinna sökes
Fint skrivet Fantasio! Lycka till! :hjärta
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 4 månader sedan #885381 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Kvinna sökes
Jag längtar efter någon att krama och pussa på. Ser man ut som jag (bland annat med stor mage) blir det inte lätt att hitta någon. Jag längtar tillbaka till nittiotalet, tiden innan jag blev sjuk. Jag vill inte regga mig på datingsidor, vill inte betala för att hitta kärleken. Money changes everything, brukar man säga. Nå, love changes everything.
Mer
7 år 4 månader sedan #885385 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Kvinna sökes
Du kommer och träffa en bra tjej Fantasio! Ha tålamod bara! Lycka till :tummenupp
Mer
7 år 4 månader sedan #885387 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Kvinna sökes
Lycka till! <3 :)
Mer
7 år 4 månader sedan #885399 av Kevick
Svar från Kevick i ämnet Kvinna sökes
Det är lättare att träffa en tjej om man är nykter och proper. Man in the mirror, du vet.

Detta inte sagt med någon sarkasm eller von Oben-perspektiv från min sida. Bara ett gott råd.