Kvinna sökes

Mer
7 år 4 månader sedan #885404 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kvinna sökes
Sätt åtminstone ren skjorta och byxor, allt vad du har på dig, skall vara rent och tjejer gillar aldrig en man som har druckit, alltså starta med noll alkohol i blodet när ni träffas första gången, börja från scratch bägge två och bli aldrig fullare än tjejen.

Det är det första en tjej tänker på och första gången en tjej är hos dig är det att hon spanar in, alltid toa, kan jag gå in där? Köket, räkna med att hon öppnar kylskåpet och ser hon mer än en sexpack och granskningen går fel väg säger tjejen hej det får bli en annan gång och hon gör sorti direkt.

Får du på dig en kostym slips och vit skjorta, snygga skor med långa strumpor helst nästan upp till knäet spelar du genast i en högre division så där kan du fånga de tjejerna men de är oftast ute efter en rik knös och när de får reda på vad du får per månad, blir det ett artigt men bestämt nej.

En tjej som sagt nej, där är det oåterkalleligen ett NEJ, respektera det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #885409 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kvinna sökes
Sedan öl? Nä, köp kex Variant i livsmedelsbutiken köp ädelostar olika sorter och till det passar ett Dessert vin, eller en hela Madeira Fine eller en Red Port, jämna hundralappen för Red Port, Madeiran är dyrare och en butiksägare i på närmaste torg höjde de hyran för och han var tvungen att stänga ned för hyran var då för hög.

I alla fall han visade mig i hans mobil med tjejen hans var en aning lättklädd och han kallade rödvin fittöppnare.

Jag kan inte dricka ett billigt rödvin längre då lättvin, men däremot starkvin.

Förut när svenska Gudstjänster var med Nattvard, var det oftast Madeira Fine i kalken.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #885412 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Kvinna sökes
Nisse har rätt! Man kan se hur bra ut som helst och ha snygga kläder men tjänar man inga pengar så blir det svårt! Jag har min styrka som duktig trummis och en del tjejer går igång på det men tjänar man inga pengar kring det så är det inte lätt! Det bästa är att man träffar en tjej som heller inte mår helt bra och att man stärker varandra till bättre mående!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 4 månader sedan #885417 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Kvinna sökes
Jag träffar ibland tjejer på Mötesplats Asken, men ingen av dem intresserar mig. Tänk om man träffar en kvinna med psykosproblematik, vad gör man när denne blir dålig?
Mer
7 år 4 månader sedan #885419 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Kvinna sökes

Drummer skrev: Det bästa är att man träffar en tjej som heller inte mår helt bra och att man stärker varandra till bättre mående!


Bättre att bli ihop med en vårdare - tycker jag! De vill ju ta hand om människor... .
Mer
7 år 4 månader sedan #885421 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kvinna sökes
Får tillägga här att nu är det upp till den präst som delar ut nattvarden får själv välja om han vill ha alkohol och i så fall vilket vin som helst eller det som frikyrkorna har haft länge, druvsaft

Ett dessertvin jag köpt är ett Israeliskt koscher vin Adom atic som inte alla system har, av förklarliga skäl har man som köpare en konkurrens av alla jordens Judar. Men gott är det och det står på etiketten alla saker en Jude måste tänka på ang vin.
Nu råkar sidan jag länkar till vara på Norska och vinet förvånas jag över då det håller bara 11.5% vol. men det vinet kan jag dricka www.aperitif.no/pollisten/produkt/adom-atic/82407

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum