Längtar efter att träffa någon

Mer
5 år 5 månader sedan #1092791 av Nissegossen
Redan tillverkade barn en bonus men efter mig vill jag inte ha barn eftersom jag har sjukdomen genom arv. I tidigare generation i släkten finns psykisk sjukdom det är så jag vill inte ha ett barn som riskerar få en psykossjukdom pga att det är rent ut sagt ett helvete att vara sjuk i detta.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1092792 av Geta
Konstigt nog är det ingen mer än jag i den nu levande släkten som fått den här djävulusiska sjukdomen. Många har skaffat barn utan någon tanke på ärftligheten. Kanske ändå att det hänger mycket på miljön.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Geta.
Mer
5 år 5 månader sedan #1092802 av Klanggedin
Im so lonely it hurts :)
Mer
5 år 5 månader sedan #1092808 av Richard
Jag kommer inte att ha någon kärleksrelation mer... :(
Jag kan inte visa känslor. Jag är ingen känslokall psykopat, men mina livsnödvändiga mediciner tar bort typ alla känslor. Sist var jag ihop med en tjej förra året, men jag hade mycket svårt att både känna o visa känslor, så jag förstår helt henne att hon gjorde slut.

Men jag tycker om att ha vänner, som man t.ex. kan festa, fika eller se på film ihop med. Men kärleksrelationer blir det nog inte mer för min del.
Mer
5 år 5 månader sedan #1092818 av Klanggedin
Vad synd. Jag känner liknande men jag är impulsiv och säger vad jag tycker i de flesta lägen. ohyfsad helt enkelt. Sen är jag odriven och om det var så att jag inte kände ensamhet så skulle jag kunna sitta för mig själv livet ut.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1092896 av Kloppe
Längtar också efter nån. Framförallt kvinnor. Men jag är över 50 och börjar känna mig lite för gammal.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Kloppe.