Ny vän.

Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1104827 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ny vän.
Kan bara säga välkommen till viska! Om du bor i Göteborg eller strax utanför är jag redo att träffa dig antingen att du kommer till mig eller jag till dig alternativt träffas på stan.

Jag är själv ensam och det vore kul att träffas

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 månader sedan #1104829 av Hanna
Svar från Hanna i ämnet Ny vän.
Ja jag har varit medlem här på viska rätt så länge men jag har inte skrivit så mycket. Några dikter och två till tre gånger har jag skrivit på viska men jag tänkte att det kunde vara kul att berätta lite mer om mig själv, kanske att någon vill ha kontakt med mig. Ni får gärna skriva personliga meddelanden till min inkorg om ni vill.
Jag går på en sysselsättning som heter bryggan och den är toppen bra. Där finns ett gym som jag tränar i,vi som går där spelar spel,pratar,det finns ett datarum med datorer och man kan måla eller teckna. Jag går också på en hälsokurs om hälsa,kost och motion. Jag är ganska aktiv. Jag har mycket att göra. Jag har en vård och stöd samordnare som kommer till mig två gånger i veckan.
Mer
5 år 4 månader sedan #1104857 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Ny vän.
Hej Hanna! Välkommen till Viska. Vad för typ av musik brukar du lira?
Mer
5 år 4 månader sedan #1104885 av Hanna
Svar från Hanna i ämnet Ny vän.
Jag spelar lite enklare poplåtar och visor. Jag kan några ackord men jag är inte så bra men jag tycker att det är roligt. Jag skulle behöva öva mer än jag gör på gitarren. Min musiksmak i övrigt är att jag gillar mycket svensk pop och schlager.
Mer
5 år 4 månader sedan #1104907 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ny vän.
Välkommen tillbaka! Hur var gruppboendet du bodde på?
Mer
5 år 4 månader sedan #1104920 av Hanna
Svar från Hanna i ämnet Ny vän.
Gruppboendet där jag bodde var väl okej. Personalen var bra och vi hade en gemensam lägenhet som var öppen på dagarna men inte på helgerna. Vi som bodde där hade egna lägenheter som vi bodde i. Jag kan sakna gemenskapen med personal och de andra som bodde där.