Vikt.

Mer
18 år 1 månad sedan #34045 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Vikt.
Jag tycker jag känner av en ökad aptit nu när jag börjat med Abilify, men det kan vara inbillning också. Men jag har köpt mer chips än jag brukar, samt semlor. Jag har 5mg Abilify nu, men det är väl meningen att den skall höjas efter en tid.
Mer
18 år 1 månad sedan #34047 av Anki
Svar från Anki i ämnet Vikt.
Linnea, fungerar 10 mg Abilify på dina symptom. Håller de sig borta?
Mer
18 år 1 månad sedan #34058 av Panda
Svar från Panda i ämnet Vikt.
Jag har ingen övervikt, men jag är ätstörd. Men 10 mg abilify? Funkar det? Jag tar 20 mg och skulle nog gärna höja dosen något ändå.
  • Mörkret
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #34059 av Mörkret
Svar från Mörkret i ämnet usch
Jag är fet som en kossa. Hade för inte så länge sedan en tränad och fin kropp, men när man skadad bli har man vilat och blivit fet. Vissa säger jag ser mer normal ut nu men de menar bara jag gått upp i vikt. Hur klarar ni er? hur låter ni bli att ta en sådan stor portion? En andra portion? ...jag gillar mat, men hatar att känna mig fet, och oftast lyckas jag inte med att få upp det sedan heller...
Har också sex i mörker om det går eftersom jag inte vill min pojkvän ska se hela min kropp. Varför kan inte jag vara fin och small? Varför kan inte jag orka trycka ner fingrarna helt? så slipper jag detta....usch.
  • Linnea
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #34060 av Linnea
Svar från Linnea i ämnet Vikt.

Anki skrev: Linnea, fungerar 10 mg Abilify på dina symptom. Håller de sig borta?

Jadå, jag har inga symtom alls. Så det fungerar bra. Har haft 10mg sen i somras. Jag äter dock 20mg paroxetin också (antidepressiva) även kallat seroxat.
Mer
18 år 1 månad sedan #34077 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Vikt.
Jag har Abilify och håller vikten rätt bra... gick upp några kilo i början av behandlingen men då var jag underviktig, så det var bra att gå upp lite...