Restaurang mat med hemkörning Stockholm

Mer
6 år 6 månader sedan #980015 av Nissegossen
Leta upp restaurangen, de borde ju givetvis ha ett telefonnummer, ring numret och beställ, tala om adressen dit du vill ha maten, gör beställningen, Fråga vad slutsumman blir, fråga när de kommer och fråga om de tar kort eller om de kräver kontanter och ha pengarna redo, han tar sig till adressen och levererar och ringer på dörren. Leveransen behöver du inte tänka på de har någon som kör ut maten
Ta in maten till det dukade bordet, ät.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 6 månader sedan #980017 av Nissegossen

Fantasio skrev: Ja, jag skulle ju kunna ta hemkörning från American fried chicken. De har flyttat och ligger en bra bit längre bort nu. Hur gör man, ringer man till snabbmatstället och de kontaktar utköraren? Hur funkar det? Tack, Nissegossen.

Du måste ju givetvis ha reda på om de kör ut mat, det borde framkomma på de länkar som ligger på den söktexten jag pekade på, är de inte med där som en av dem som har hemkörning så har den restaurangen ingen utkörning.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 6 månader sedan #980018 av Nissegossen
Du har här chansen att glänsa, varför ett snabbmatställe, du kan ta en krog lyxa till det och om de har en entrecote eller en svensk biffstek med lök och kokt potatis, säkert svindyrt, men gott.

Det är nu inte jag som skall beställa, det är för dyrt, men får du bra med pengar någonstans är det ju läge för en dyrare middag.
Jag själv har inte råd.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 6 månader sedan #980052 av Fantasio
Okej, Nissegossen. Jag beklagade flytten av American fried chicken o då sa snubben i kassan att jag kunde beställa hemkörning i framtiden, de har hemkörning.
Mer
6 år 6 månader sedan #980060 av Nissegossen
:tummenupp

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum