nu jävlar

Mer
17 år 9 månader sedan #42708 av frost
nu jävlar skapades av frost
...har jag fått nog.
har gått upp så mkt i vikt av alla mediciner. I dag ska jag skriva in mig på vikt väktarna!

wish me luck...

frost on the run
Mer
17 år 9 månader sedan #42709 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet nu jävlar
Min mage har också växt sen jag började med Abilify....fy, det är inte roligt alls. Hursomhelst lycka till med viktväktarna!
Mer
17 år 9 månader sedan #42712 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet nu jävlar
Lycka till med viktnedgång med hjälp av viktväktarna... det är nog ett bra sätt att gå ned i vikt... en kompis till mig gick med i viktväktarna... hon var riktigt rund innan... och nu är hon rätt smal... hon la om kosten helt efter deras råd och började motionera på gym... det lyckades...
Mer
17 år 9 månader sedan #42717 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet nu jävlar
Abilify ger väl inte direkt viktökning??...lycka till med din bantning
Mer
17 år 9 månader sedan #42738 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet nu jävlar
För mig har Abilifyn givit en liten viktökning, fast inte så mycket..men ett par, 3kg gick jag upp i samband med medicinbytet. Nu äter jag inget bröd längre som jag gjorde förrut morgon och kväll, nu får det bli flingor och fil istället.
Mer
17 år 9 månader sedan #42760 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet nu jävlar
Lycka till med viktnedgången. Själv har jag på senaste åren gått ner 10 kg i vikt utan att jag ansträngt mig alls. Det måste bero på att jag äter lite mindre än förr. Jag rekommenderar promenader i ett par timmar varje dag för det ger viktnedgång alltid hos mig. Abilify ger en liten viktökning men bara knappt hälften av vad Risperdal ger.