Tråden om snabbmat

Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1118954 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tråden om snabbmat

Fantasio
Ja, det passar. Har du en pizzeria i närheten av där du bor, Nissegossen?

Det finns en här på det närmaste lokala torget, sedan längs bussen en hållplats som är nästa torg och en på hållplatsen därefter. Dock köper jag pizza om jag bär hem den på närmaste torg. Beställer jag en över telefon blir det från den pizzeria på torget efter, de kommer hem till mig och priset är med hemkörning 110 kr. Han brukar få en hundralapp och en tjuga och ett Tack

Köper jag en pizza själv brukar jag köpa en inbakad pizza då jag har svårt att hålla den rakt uppför trappan, då stannar allt kvar i pizzan. Ett tips?

Idag kände jag ingen matlust, var helt enkelt inte hungrig. Förnuftet sade ät något, jag inriktade mig på proteiner och öppnade därför en ICA tonfisk i olja, tänkte snabbmat som få och tänkte på Fantasios snabbmat och tänkte också det här kan en tandlös äta med bara gommen, och jag får ju skriva i snabbmatstråden där är jag nu

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 2 månader sedan #1130388 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tråden om snabbmat
Jag vill inte ha pizza så ofta, men vad gör man? Kanske 20 meter bort ligger ett libanesiskt ställe, de har god mat. Men drygt en hundring för den. Billigare med pizza o jag blir mättare av en sån.
Mer
5 år 2 månader sedan #1130407 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tråden om snabbmat
En gång skulle vi vara 4st runt bordet och jag skulle stå för maten, ett aber dock en var vegetarian. Hur lösa? Jag köpte ett pizzakit i kyldisken tog hem sedan tog jag fram det som var tänkt att ha på. Det var inga problem hade mycket till de som åt vanlig kost samt att jag hade oliver soltorkade tomater, champinjoner och feta ost och quorn. Jag skar pizzan i 4 delar var och en fick utse "sin" bit in i ugnen grädda ta ut servera på tallrik, alla var nöjda fast en han tittade djupt i min flaska, han var van det märktes

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 2 månader sedan #1130698 av Pg
Svar från Pg i ämnet Tråden om snabbmat
Ska köpa en biff special pizza idag, sen ska jag försöka tänka på något positivt.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1187604 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tråden om snabbmat
Jag ska snart iväg till Subway. Jag köper två mackor, så har jag en till inatt. Har ätit buffé till lunch, men det var ju flera timmar sedan.

Den första är nu uppäten. Blev en som hette något med taco. Den köper jag inte igen.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Fantasio.
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1187622 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Tråden om snabbmat
Ja, det är gott med såna frysrätter som är thaimat som man kan värma i mikron. Jättegott och bara 25 - 30 kr. Ibland äter jag pizza, nudlar eller hamburgare.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Rrusheflower.