Tråden om snabbmat

Mer
4 år 6 månader sedan #1188298 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Tråden om snabbmat

Admin1 skrev: Köp djupfryst vegofärs för 50 kr/kg. Bra för klimatet. Gör köttfärssås med den.


Tacos med vegofärs är något av det godaste jag ätit. Det blir fräscht med bara grönsaker


Jag är vegetarian nu. Det tackar min kropp mig för. Innan hade jag konstant diarré´ . Ont i bröstet, armarna och ryggen. Trött och orkeslös. Alla problem gick över när jag bestämde mig för grönsaker. Det är billigare också. Alla dessa kebaber och thailådor är skit man stoppar i munnen.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1196627 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tråden om snabbmat
Jag var till Subway ikväll. De hade bara två sorters bröd, fullkorn. Nåt slags frön på det ena, det tog jag inte. Byttan med majs var tom, men det tar jag inte ändå. Lappen med namnen på de olika "såserna" var borta, men det står på locken till flaskorna vad det är. Går det dåligt för dem? Ska de lägga ned? Jag tog en Italian BMT.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1196906 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tråden om snabbmat
Jag har matfantasier. Har bara ätit lite bröd idag. Jag tror jag köper mat från ett thai-hak imorgon och då även till mina föräldrar. Åh, en hel natt att härda ut.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1201542 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tråden om snabbmat
Det blev Subway förut. Jag hade pyttipanna i frysen, men blev sugen på annat. Fast det egentliga skälet till att jag gick var oro/ångest. Passade på att köpa en baguette. På skärmen/reklamskylten stod det 71 kronor, men jag tror jag fick ge 59. Bra. Förra helgen var det två för en av någon anledning.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201555 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Tråden om snabbmat
Savner kåldormar. Har ikke funnet frostne slike i norske butikker.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201578 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tråden om snabbmat
Har inte Dafgårds slagits sig in på norska marknaden.