Viskas bodybuildingtråd

• 1Dave
  • 1Dave Profilbild
  • Borta
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • At your service!
Mer
17 okt 2018 19:48 #1097742 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Viskas bodybuildingtråd
Skulle vilja ha tillbax träningslustan.
Det är gött med styrketräning.

/Dave

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• zoidar
  • zoidar Profilbild
  • Borta
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
17 okt 2018 21:57 #1097820 av zoidar
Svar från zoidar i ämnet Viskas bodybuildingtråd
Tips Dave: kör korta pass så är det lättare att komma iväg. Tänk 30 min är lugnt, det klarar jag. Så tänker jag.

Fundamentets tre B'n - Bibel, Bön och Bönor (kaffe)

• krokus
  • krokus Profilbild Författare till inlägg
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
Mer
18 okt 2018 14:51 #1098083 av krokus
Svar från krokus i ämnet Viskas bodybuildingtråd
Dave,
Om det finns något utegym där du bor skulle du kunna börja med det, innan du tecknar ett medlemskap på ett "riktigt" gym.

Don't wake me up, I'm winning wars inside my head.

Mer
18 okt 2018 18:07 #1098140 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Viskas bodybuildingtråd
Krokus

Åh, hjälp. Jag fick syn på min spegelbild på lite avstånd, iklädd korta shorts. I vanliga fall brukar jag ha långa leggings på mig på gymmet.

Mina ben ser inte bra ut! Underbenen är rätt grova (hur gick det till?!) men framsida lår/Quadriceps är skitsmå. Vet inte hur baksida lår/hamstring ser ut, får försöka kika i spegeln på gymmet nån gång snart.

Vilka övningar förutom knäböj, ger starkare och större Quadriceps? Hm, "leg extension" finns en maskin som heter. Brukar inte använda den, eftersom maskiner är jobbiga att ställa in. :snopen

Ät mer du är vad jag vill kalla mager, för att bygga muskler måste du äta och träna gör du inte det blir du inte muskulösare, men vad vet jag. När jag gick till ryggortoped kirurgen och tittade på plåtarna med min rygg sade både hon och jag vi opererar min rygg. därefter fick jag träna och göra övningar för min rygg utav en sjukgymnast numera ingen träning då hade jag ischias i vänster ben därefter blev jag skickad till ett gym, men gick inte dit.

Jag är bekymrad här vad du skriver. du jag anser att du är mager hur skall du bygga muskler av? Du har ju ingenting i grunden för att bygga muskler av. Det med muskelmassa måste du ha mer mat för gärna proteiner men inte utan vanlig mat. Ursäkta men jag tror du har anorexi. Var snäll mot din egen kropp. Du har valet att dissa mig för vad jag nyss har skrivit men det är om omtanke om dig krokus.

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Mer
18 okt 2018 18:26 #1098145 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Viskas bodybuildingtråd
Aktuellt nu med Anna Haag och Jenny Rissveds....om att äta för lite som idrottare. En tjej jag vet fick benskörhet av att hon var så smal och åt så lite och tränade så hårt.

• 1Dave
  • 1Dave Profilbild
  • Borta
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • At your service!
Mer
18 okt 2018 20:47 #1098233 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Viskas bodybuildingtråd
Tack för tips Zoidar och Krokus.
Finns utegym på Mösseberg som ligger i närheten av där jag bor. Kanske skulle försöka kombinera det med promenad.

/Dave

• krokus
  • krokus Profilbild Författare till inlägg
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
Mer
19 okt 2018 21:09 #1098593 av krokus
Svar från krokus i ämnet Viskas bodybuildingtråd
Nisse,
Tack för omtanken, men "mager" är väl lite överdrivet? :tänk
Den senaste månaden har jag gått upp 2½kg, vet inte riktigt hur det gick till. Exempelvis syns inte revbenen, vilket jag inte vill att de ska göra heller.

Don't wake me up, I'm winning wars inside my head.

Mer
20 okt 2018 05:45 #1098633 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Viskas bodybuildingtråd
krokus, OK! Bra att du tränar. Jag skall ju nu inte säga någonting om din vikt idag, det är ju över ett år sedan jag såg dig. Bra att du byggt lite muskler på överkroppen revbenen skall inte synas på en människa, men man skall se revbenen på en hund annars är den överviktig.

Kram jag stöttar dig krokus, men jag är orolig för dig.

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Sidan laddades på: 0.296 sekunder