Viskas bodybuildingtråd

• krokus
  • krokus Profilbild Författare till inlägg
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
Mer
20 okt 2018 14:25 #1098784 av krokus
Svar från krokus i ämnet Viskas bodybuildingtråd
Nisse,
Vet inte om anorexia är rätt term? Snarare en släng ortorexi. För jag äter, men har lite svårt att inse hur mycket jag behöver äta. Ibland blir jag riktigt hungrig på kvällarna och slänger då i mig glass eller liknande. Skulle vara bättre om jag åt fler portioner av riktig mat.

Don't wake me up, I'm winning wars inside my head.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
20 okt 2018 17:32 - 16 jan 2019 13:25 #1098891 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Viskas bodybuildingtråd
Fan ingen ide men jag får inte klaga

Min mor sade du måste äta mer, det blev tjatigt jag åt mig mätt men vadå morsor är morsor. Jag var med när min syster och svåger byggde sitt hus och jag jobbade med ett grovarbetar jobb där 14 år, eller det året jag skulle fylla 14 hanterade jag 50kg säckar och jag hantlangade far min när han murade fasaden det var bara jag han där. Jag fixade murbruket och efter tombolan tömde jag den i skottkärran och körde den på en planka till baksidan min far murade, det var hans yrke att vara murare. jag tömde det i baljan som min far slevade upp och murade såg även till att han hade sten (Teglet)

Ett jobb jag har haft det var att jag var på en Geoteknisk firma och gjorde grundundersökningar. Jag och jobbarkompisen körde till ett ställe på Hisingen där de nyligen byggt hus och vi var där för att göra bla precisions avmätningar vi hade en speciell mätsticka med två skalor som bägge på sitt sett skulle stämma det var för att mäta sättningarna i huset. Det vi skulle hejarsondera ned vattenståndsrör för att kunna mäta portrycket nere i grundvattnet den Mätaren hade en gammaldags ljus som gick fram tillbaka i siffrorna det var innan siffrorna kom i varenda klockradio något år efter kom fram de var mycket billigare än den gamla tekniken den var ruskigt Han sade när vi skulle handheja ned vattenståndsrör, till saken hör att han hade varit i Sm i tyngdlyftning och blivit Svensk mästare i tyngdlyftning i sin klass han sade nu får du bekänna färg. Han kände inte mig, jag lät han få ta hela bördan han märkte inte det jag höll bara handtaget i våg. Det han ville göra var att jag skulle be om en paus, det fick han själv göra. Han sade efter det inget till mig om att "bekänna färg" Det var tyst istället.

Ja, krokus du vet nog bäst själv jag borde kanske inte skrivit det jag skrev bara att jag blev orolig för hur du skulle klara av att träna, med din vikt tyckte det att du inte skulle träna så hårt utan att äta mer.

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Senast ändrad: 16 jan 2019 13:25 av Admin1.

Mer
21 okt 2018 02:36 #1099072 av zoidar
Svar från zoidar i ämnet Viskas bodybuildingtråd
Gröt verkar vara ett bra vapen mot hunger.

Fundamentets tre B'n - Bibel, Bön och Bönor (kaffe)

Mer
15 jan 2019 13:24 #1121385 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Viskas bodybuildingtråd

Mer
15 jan 2019 13:35 #1121389 av Geta
Svar från Geta i ämnet Viskas bodybuildingtråd
Lårmuskler är bra att ha. De stagar upp knäna.

• krokus
  • krokus Profilbild Författare till inlägg
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
Mer
27 jan 2019 16:16 #1124829 av krokus
Svar från krokus i ämnet Viskas bodybuildingtråd
Efter nästan varje gång som jag har tränat bänkpress blir jag stel i bröstryggen, samt att det knakar i bröstbenet (eller vad det heter). Gör jag något fel under träningen? Kanske är svårt för er att svara på, men jag chansar! :)

Don't wake me up, I'm winning wars inside my head.

• 1Dave
  • 1Dave Profilbild
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • At your service!
Mer
27 jan 2019 16:21 - 27 jan 2019 16:22 #1124831 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Viskas bodybuildingtråd
www.flashback.org/t277770

Du verkar inte vara ensam om knak i bröstbenet/bröstkorgen, själv har jag aldrig varit med om det dock.

/Dave
Senast ändrad: 27 jan 2019 16:22 av 1Dave.

Mer
27 jan 2019 16:21 - 27 jan 2019 16:22 #1124832 av zoidar
Svar från zoidar i ämnet Viskas bodybuildingtråd
Vet ej varför, upplevde samma vid dips. Upplever du samma vid hantelpressar? Annars är det ju en likvärdig övning.

Fundamentets tre B'n - Bibel, Bön och Bönor (kaffe)
Senast ändrad: 27 jan 2019 16:22 av zoidar.

Sidan laddades på: 0.503 sekunder