Beauty Box

Mer
5 år 10 månader sedan #1058912 av memphis
Beauty Box skapades av memphis
Det är ju populärt med Hydrants just nu. Serum och sådant återfuktande boosters man lägger som ett lager under sin hudkräm. Jag har ett budget tips på det, om man inte vill lägga så mycket pengar på det för tillfället- Att använda helt vanlig aloe vera gel. det är billigt. Det är bra. Jag har provat och det funkar under många hudkrämer. Inte alla dock. Under en del krämer "rullar sig" aloevera-lagret och det blir flagigt. Men annars är det bra som fuktserum, huden känns sval även i solen :tummenupp
Mer
5 år 10 månader sedan #1058916 av Geta
Svar från Geta i ämnet Beauty Box
Hänger inte alls med när det gäller ansiktsbehandlingar. Det verkar mest vara unga som inte har några problem som använder detta.
Mer
5 år 10 månader sedan #1058946 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Beauty Box
Beauty Box Det var gammalt vilken tid är det från? Det luktar 50-tal på långt håll,då det tillhör det årtiondet.
Varför? Det har ju gått i graven?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan #1058947 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Beauty Box
Aloe vera är de enda växterna här. Jag misshandlar dem och de har överlevt alla andra växter här. Aloe vera är en halvöken växt och har grunda rötter och man får ha i åtanke att den är en halvöken växt. De får vatten högst en gång i månaden i naturen blir det stora regnmängder på studs och eftersom grunda rötter gör att de följer med vattnet och slår rot någon annanstans de förökar sig så. Just nu har jag ingen telning till dig, många har gått härifrån och en del har sagt att de vill ha och "barnet" i krukan har jag dränkt in hushållspapper och skickat till de som har haft viljan att ha växten. Förövrigt en ren läkeväxt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan #1058948 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Beauty Box
Moderplantan, det var länge sedan men vi skänkte den till Trädgårdsföreningen i Göteborg, förutom den fick de ut 16 barn som de sålde varav att en planta gick till botaniska trädgården i stan

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan #1058963 av Geta
Svar från Geta i ämnet Beauty Box
Palmhuset i Trädgårdsföreningen i Göteborg är som en djungel med växter.