Beauty Box

Mer
5 år 10 månader sedan #1058989 av memphis
Svar från memphis i ämnet Beauty Box
Ja! :) de blir väl i stort sett naturella!
Mer
5 år 10 månader sedan #1059005 av krokus
Svar från krokus i ämnet Beauty Box
Jag brukar blanda ut en ansiktsolja med ansiktskrämen morgon och kväll. Tror det är mandelolja, minnet sviker lite nu.
Mer
5 år 10 månader sedan #1061067 av memphis
Svar från memphis i ämnet Beauty Box
Skulle berätta något om en hårbehandling jag testat nyss, men Hårtråden har fått stryka på foten verkar det som. Så om jag har något att säga om hår så kan det ändå platsa i denna nya tråd beautybox.

Synd att min kära Hårtråd försvann, fanns ju en del bra bilder på mig där, men det som gillar mig har väl ändå sparat dem och nålat upp på väggen.

Haha lol, nä jag bara skoja där :) Det är så att jag provat en ny sorts hårinpackning som man har när man sover...
Mer
5 år 10 månader sedan #1061069 av memphis
Svar från memphis i ämnet Beauty Box
jag köpte den från den roliga affären Yves Rocher och den heter Natthårinpackning, brun tub, 150ml, 99kr. Det som är roligt med denna affär är att man ofta får välja något man vill ha gratis ur hela butiken, om man bara handlar nåt. Men varning för känsliga, det är mycket parfym i varorna, så själv kan jag bara använda hårprodukterna, som är bra.


Det som är nytt för mig med denna inpackning är att man inte behöver linda in håret eller sova med duschmössa, för inpackningen kladdar inte av sig på kuddarna! Sen behöver man inte heller skölja håret på morgonen, inpackningen går liksom in i håret, och ska lämnas kvar.


Resultat: mitt hår känns bra, det verkar återfuktat och bra ända ut i topparna, som är hårets känsligaste del. Men, jag tycker mitt hår ser väldigt fett ut, kanske tog jag för mycket av produkten.
Mer
5 år 10 månader sedan #1061139 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Beauty Box
Skriver här för skriklådan godtar inte min postning, bara det vanliga jag kopierar in här vad jag ville skicka
I morgon har några samtal att ringa, jag loggar nog in på morgonen, sedan gör jag i ordning kylboxen med öl och torrskaffning att äta och går ned till badtjärnen med det jag har i den och lägger mig på badplatsen. Efter min öl är slut får jag göra ett hållbart drickande,mina värden börjar likna det som var när jag slutade dricka förra gången mina blodprover var katastrofala och är nu i samma läge som förra gången, annars är nog samma värden. Kommer varken köpa öl och inga ingredienser till att göra nytt vin,men i morgon en stund på stranden men kommer inte att bada. Tänk på det alla på att det att innan ni hoppar i vattnet att någon först se under vattnet varje dag, för ni vet inte vad som hänt på natten, spetsade störar kan finnas på morgonen i badplatsen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan #1061495 av memphis
Svar från memphis i ämnet Beauty Box
om man gillar riktigt svart kajal och eyeliner har jag ett tips på Indisk Kajal. De har jättebra kajal i Indien och Orienten. Stora kritor med sval, kolsvart kajal som är BRA för ögonen! det är bra för ögonen att använda kajalen, inte irriterande. Det sägs också att kajalen skrämmer bort onda andar, som annars kan ta sig in via ögonen på små barn (!) Säljs i Ayurveda butiker på nätet, och även Arabiska butiker på nätet.