Vill du gå ner några kilon? Här peppar vi varandra del 4

• krokus
  • krokus Profilbild Författare till inlägg
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
Mer
25 nov 2018 12:17 #1109107 av krokus
Igår syndade jag. Chokladsuget blev för svårt, och jag åt av chokladkalendern. Haha! Det var riktigt gott! Iofs lyckades jag hejda mig efter tre luckor i chokladkalendern.

Don't wake me up, I'm winning wars inside my head.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• krokus
  • krokus Profilbild Författare till inlägg
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
Mer
06 dec 2018 14:33 #1112038 av krokus
Nu har fyra sockerfria veckor avklarats. Tre mindre bakslag blev det, och jag är nöjd. Vågen visar ingen skillnad, däremot känner jag mig piggare nu än för en månad sedan.

Don't wake me up, I'm winning wars inside my head.

Mer
06 dec 2018 14:42 #1112042 av Nissegossen
Vägde bortåt 100kg slutade dricka alkohol i 5 veckor, vägde mig på mottagningen vågen visade 79,5 kg efter 5 veckor. Ingen motion alls, bara rasade i vikt. Den som är kraftig och dricker alkohol och vill gå ned i vikt, gör sammalunda som jag. Effektivt

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV

Mer
06 dec 2018 14:51 #1112045 av Nissegossen
Eftersom jag skaffat en gratis blodsocker mätare på webben gick jag till diabetessköterskan för att jag ville få instruktioner för att kunna testa på mig själv, det var strax efter jag haft förhöjt blodsocker 3 dagar i rad så när hon mätte hade jag 5,7 klart godkänt hon frågade hur jag hade gjort? Sade jag har uteslutit allt vitt socker ur kosten. Det också något att ta till sig.

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV

Sidan laddades på: 0.325 sekunder